Toon posts:

Rivatuner Thresholds?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik ben bezig met het uitvinden hoe overclocken moet, nu heb ik een goede guide gevonden over het overclocken met rivatuner. ik moet met deze guide een threshold van de CPU instellen bij een bepaald fan-profiel. nu is het probleem dat ik deze thresholds niet kan vinden/instellen. ik gebruik versie 2.24c. ik heb al op internet gezocht. meer mensen hadden deze vraag maar alles wat ik kon vinden ging naar oude/dode links en daar heb ik nisk aan. hopelijk weet iemand van jullie het.

mvg,
Izealia

Verwijderd

Topicstarter
na wat meer research heb ik het gevonden, wat ingewikkelde maar het lukt nu. sorry voor het maken van dit topic

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 16:26

Patjeee

Ik woon in Boston MA

kortom , altijd meer onderzoek doen ,
Tweakers.net is geen helpdesk

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik maar ik vond het op pagina 15 van google terwijl ik me verveelde dus niet echt voordehandliggend

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als je je draadje nog écht nuttig wilt maken, post dan ook even de oplossing voor je probleem. Dan hebben mensen in de toekomst er nog wat aan ;)

Verwijderd

Topicstarter
de threshold funcite zit nu in scheduler, hij werkt ongeveer hetzelfde alleen staat hij nu niet bij monitoring maar bij een aparte tab in het hoofdmenu genaamd scheduler. niet echt moeilijk dus maar je moet het maar weten :)
Pagina: 1