Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Laserjet 2550L met netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views

• Webxorcist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2024
Mogguh,

Ik heb thuis een HP Laserjet 2550L. Deze heeft standaar geen netwerkkaart. De 2550Ln en 2550n hebben dit wel. Nu heb ik via via een HP netwerkkaart gekregen zoals er ook in de 2550Ln en 2550n zit. Mijn 2550L heeft een metalen klepje waar deze in zou moeten, enkel afgescherm met de plastic behuizing.

Als ik een opening maak in de behuizing en de netwerkkaart plaats, zou deze dan werken of kom ik dan in firmware hell?

Iemand ervaring hiermee of dusdanig veel HP product kennis? :)

Real men use Linux

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het toch hebt liggen, probeer het gewoon uit. 9 van de 10 keer zijn die printers hetzelfde dus grote kans dat het gaat werken.

• Webxorcist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11-2024
Is ook de bedoeling, maar de kap eraf schroeven klinkt als werk :) Dus als dat dan ook nog eens voor niks gebeurd..... :D

Real men use Linux

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, als je al te lui bent om het ding in te bouwen heeft een topic natuurlijk ook weinig zin. We verwachten dat je eerst zelf aan de slag gaat om het uit te proberen en dat je een topic opent als je echt tegen problemen aanloopt.
Dit topic kan dus wel dicht lijkt me, mocht je na het uitproberen daadwerkelijk tegen problemen aanlopen kun je een nieuwe openen.

Dit topic is gesloten.