de corsair h50 bestaat eigenlijk alleen uit een kleine pomp op je cpu, veel kleiner dan je standaard koeler, en een fan met radiator, welke je makkelijk kwijt kan achterin je pc, waar nu wss ook al een fan zit
Hey dat past wel, Heb hier in mijn Antec Three Hundred een Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2, en dat is wel z'n mega cooler. Twijfel ook of ik de H50 in ga bouwen, maar dan met de radiator aan de buitenkant van de kast, dus somehow gaatje in je kast enzo...
Als jij 'm hebt ingebouwd kan je ff fototjes maken hoe en wat?
Conclusie => Ja het past.
@tokko1
Hoe ga je in godsnaam het radje uit je case gemount krijgen? Want je kan de buizen niet afkoppelen.
Je kan wel het gaas van je fanhole weg daarje koelblock en pomp door. en je rad dan aan die fanhole mounten.
@tokko1
Hoe ga je in godsnaam het radje uit je case gemount krijgen? Want je kan de buizen niet afkoppelen.
Je kan wel het gaas van je fanhole weg daarje koelblock en pomp door. en je rad dan aan die fanhole mounten.
Zoiets ja..PRaGA88 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:30:
Conclusie => Ja het past.
@tokko1
Buiten je case koelt 't denk ik toch wel wat beter dan binnen!
Nja.. binnen heb je wel echte flow met die 2 fan's bovenin en voorin nog 1 fan
Nee je hebt vanboven 1fan van 140 en van voor 2x120(moet je zelf zetten. En dan nog vanachter eentje die der ook al in staat.
Ik daar in tegen kan 6x120 fans plaatsen(ja in mijn antec300).
Maar je zou beter je H50 vanbinnen zetten en een fan er vanachter op die lucht naar binnen blaast. zodat je frisse lucht heb voor de h50 te koelen en geen warme van in de case.
Ik daar in tegen kan 6x120 fans plaatsen(ja in mijn antec300).
Maar je zou beter je H50 vanbinnen zetten en een fan er vanachter op die lucht naar binnen blaast. zodat je frisse lucht heb voor de h50 te koelen en geen warme van in de case.
@praga
En hoe stop jij 6 120mm fans in een antec300 ffs?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
met een dremel?warhamstr schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:19:
@praga
PRaGA88 in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."
fans komen vandaag of morgen binnen.
Maaar!!!
We zijn offtopic dus ... is het probleem nu opgelost?
Maaar!!!
We zijn offtopic dus ... is het probleem nu opgelost?
[ Voor 39% gewijzigd door PRaGA88 op 20-10-2009 17:31 ]
Hoi allemaal,
Ben nog nieuw in het watercooling gebeuren, en ik heb nog even een vraagje
Ik ben ook van plan een H50 te kopen om mijn E8400 te koelen, omdat hij met de Stock net zo warm wordt...
Okee, mijn vraag is: Het is een Watercooler, dus.. zit de Koel vloeistof-troep er al in?
Bij voorbaat dank
iPims
Ik ben ook van plan een H50 te kopen om mijn E8400 te koelen, omdat hij met de Stock net zo warm wordt...
Okee, mijn vraag is: Het is een Watercooler, dus.. zit de Koel vloeistof-troep er al in?
Bij voorbaat dank
iPims
What the BBQsaurusrex?
Ja, je het is gewoon 1 systeem kant en klaar. Je hoeft er ook niet meer naar om te kijken (kijken mag natuurlijk wel).iPims schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:46:
Hoi allemaal,
Bij voorbaat dank![]()
iPims
Wil hem ook kopen, zoek alleen nog een zeer degelijke kast ala Cosmos S alleen dan iets met uithaalbare mobo tray..
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Pagina: 1