Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Aansluiting] Find the IS/RA

Pagina: 1
Acties:

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 17:32
De situatie:
Ik woon in een studentenhuis en we hebben nu duur kabel-internet van Ziggo. Om kosten te besparen zijn we overgestapt op adsl Online.

Het probleem:
Ik kan geen werkende IS/RA vinden. Er is wel een vierpolig aansluitpunt in de woonkamer, op dit plaatje de 2de van rechts:
Afbeeldingslocatie: http://www.kpnadsl.com/support/Uitvraag/stekkerdoos.jpg
,maar deze is dood. Het lijkt alsof deze is afgeknipt in de meterkast, er steekt een klein stukje draad uit de muur wat dezelfde kleur is als het draad wat ik bij het aansluitpunt zie. Het andere einde van de draad kan ik niet vinden en gok dat het verwijderd is. Morgen ga ik de huisbaas even bellen, hoe en wat. Mocht er helemaal geen aansluiting meer is, bestaat dan iets van een recht op een vaste telefoonlijn? I

Ik betaal nu wel de huur voor een vaste kpn aansluiting bij online en zij hebben ook niks gezegd dat deze opgezegd was. Het huis staat wel boven op een winkelcentrum, dus misschien dat dat problemen geeft. Het huis heeft wel een eigen huisnummer en eigen voordeur, dus het zou een aansluiting moeten hebben.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Indien er geen werkend IS/RA punt is, dan is het aan Online om een KPN monteur aan te sturen om dit in orde te brengen.

Dus, even bellen met Online.