Toon posts:

ishopvideogame.com te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Via dubieuze tussenpersonen werd ik verwezen naar deze site: www.ishopvideogame.com
Deze is voor mij volslagen onbekend en vraag me af, mede gezien de extreem lage prijzen (let op: prijzen in dollars!), of deze site wel betrouwbaar is. Een speurtocht over het web leverde geen enkele recensie op; zowel positief dan negatief. Iemand ervaringen met deze webshop?
Groet,

Mrion

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:05:
mede gezien de extreem lage prijzen (let op: prijzen in dollars!), of deze site wel betrouwbaar is.
Wat denk je zelf? Het verwondert me elke keer weer dat mensen de vraag uberhaupt stellen; if it's too good to be true...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08-2025
Wat is er volgens jou te goedkoop aan de producten die ze aanbieden? :)

Houd ook een rekening met het feit dat dit een "dropship wholesaler" is.

[ Voor 34% gewijzigd door Clementine op 18-10-2009 21:11 ]

Macbook Pro 15" 

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-01 16:50
Vind het ook niet al te goedkoop. Ken je dealextreme ? :)

http://blog.bjornhouben.com

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:13
Een stuk duurder dan dealextreme.com

En die is absoluut te vertrouwen.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 09:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:10:
bv

http://www.ishopvideogame...ii-controller-p-1315.html

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Clementine
Pff die kochten we voor minder in bij mijn vorige werkgever. Ik raad je zoals hierboven al vermeld aan om even te kijken bij www.dealextreme.com daar heb ik letterlijk enkele duizenden r4 kaartjes besteld en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:12:
[...]

Pff die kochten we voor minder in bij mijn vorige werkgever. Ik raad je zoals hierboven al vermeld aan om even te kijken bij www.dealextreme.com daar heb ik letterlijk enkele duizenden r4 kaartjes besteld en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.
Ik ben niet zo bekend in dit wereldje en dealextreme ken ik dus niet. Ben op zoek naar een nieuwe nintendo ds lite voor mijn zoon en 89 euries vond ik erg weinig. Maar mogelijk is dealextreme nog goedkoper. Zal ik ff checken.

• punisher007
  • Laatst online: 16-01 16:50
Hou wel rekening met mogelijke importheffing en btw !!!! :) Bestel ook meteen maar een oplader die je hier in het stopcontact kan gebruiken of een USB lader.

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Topicstarter
Zie dat de nds lite op dealextreme.com refurbished 88 euro is. Is de prijs van een nieuwe op ishopvideogame.com

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Misschien kun je op zoek naar (betrouwbare) ervaringen van anderen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al was gestopt bij het noemen van "dubieuze tussenpersonen"
Wat voor een webwinkel gebruikt trouwens tussenpersonen?

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Clementine
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:18:
[...]

Ik ben niet zo bekend in dit wereldje en dealextreme ken ik dus niet. Ben op zoek naar een nieuwe nintendo ds lite voor mijn zoon en 89 euries vond ik erg weinig. Maar mogelijk is dealextreme nog goedkoper. Zal ik ff checken.
Houd er wel rekening mee dat dit Refurbished Nintendo Ds's zijn. Wordt lastig met garantie en dergelijke.

Volgens mij is dealextreme trouwens net zo duur.

Ik heb overigens mijn Nintendo Ds lite te koop staan: www.disney.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 22:03 . Reden: Spammen doe je maar elders ;) ]

Macbook Pro 15" 

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:21:
Zie dat de nds lite op dealextreme.com refurbished 88 euro is. Is de prijs van een nieuwe op ishopvideogame.com
Maar dealextreme is goed te vertrouwen.

maar zoals gezegd, pas op voor de customs.

• Gizz
  • Laatst online: 20:22

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Vind het niet echt gekke prijzen. De DS lite is opgevolgd door een ander product, dus dit zijn de laatste voorraden. Ze verkopen ook de DSI ($210) en die scheelt niet eens heel erg met de prijzen hier in Nederland.

Ook dat stuurtje wat Tukk post is niet raar, dat is gewoon een kaal stuk plastic waar je je wii-mote nog in moet klikken.

Verder ken ik de zaak niet, maar is absoluut geen 'if it's too good to be true...' winkel (heb je de site zelf bekeken gambieter? :P ). Wat ook niet meteen betekent dat het een zeer degelijke zaak met goede service is natuurlijk.

@hieronder: Drop shipping. Oftewel, ze hebben geen eigen voorraden.

[ Voor 10% gewijzigd door Gizz op 18-10-2009 21:26 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:10:

Houd ook een rekening met het feit dat dit een "dropship wholesaler" is.
Wasda?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:22:
[...]

Houd er wel rekening mee dat dit Refurbished Nintendo Ds's zijn. Wordt lastig met garantie en dergelijke.

Volgens mij is dealextreme trouwens net zo duur.

haha, das toevallig... had ik inderdaad wel gezien.... maar is dat te vertrouwen... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 23:52 . Reden: Spam uit citaat gehaald... ]

• Clementine
Een dropship seller kan je inschakelen als je een eigen webshop hebt. Als mensen dan een product bestellen verstuurt deze winkel het meteen naar de klant die iets bij jou besteld heeft.

Een Wholesaler is een bedrijf dat grote hoeveelheden verkoopt aan winkels voor een lagere prijs.

Blijkbaar verkoopt deze website overigens ook zijn producten aan normale consumenten.

Haha, ik ben goed te vertrouwen naar mijn eigen mening :P Je kan overigens even mijn verkoop statistieken erbij pakken. Ik sta 14+ in het positieve hier op tweakers.

[ Voor 14% gewijzigd door Clementine op 18-10-2009 21:27 ]

Macbook Pro 15" 

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10-2025
Ziet er prima uit. Certificaten zijn in orde, je kan via paypal betalen (dan zit je sowieso veilig), en bv hier: http://nickyt.org/?p=156 in de comments meldt iemand dat hij daar iets besteld heeft.

Let wel op: Het komt uit China, dus gratis verzending (overheid sponsort export), maar kan erg lang duren.

Verwijderd

Topicstarter
MediJack schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:22:
Misschien kun je op zoek naar (betrouwbare) ervaringen van anderen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al was gestopt bij het noemen van "dubieuze tussenpersonen"
Wat voor een webwinkel gebruikt trouwens tussenpersonen?
Resellers opgeduikeld via marktplaats. Ruikt naar provisie... in het beste geval.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gizz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:24:
Verder ken ik de zaak niet, maar is absoluut geen 'if it's too good to be true...' winkel (heb je de site zelf bekeken gambieter? :P ). Wat ook niet meteen betekent dat het een zeer degelijke zaak met goede service is natuurlijk.
Ja, ik heb er gekeken. Maar een mooie website maakt je niet betrouwbaar ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Clementine
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:28:
[...]

Resellers opgeduikeld via marktplaats. Ruikt naar provisie... in het beste geval.
Dat is vaak het geval, vooral als ze je een link geven met een id code erin.

@Gambieter: Mooie website? Naar mijn mening een standaard chinese wholesaler website die even snel in elkaar is geflanst :P

Ik denk dat de TS het beste af is bij dealextreme als hij er 1 uit China wil laten komen. Deze staat gewoon goed bekend en ik kan instaan voor een goede service bij deze gasten.

[ Voor 35% gewijzigd door Clementine op 18-10-2009 21:31 ]

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:29:
[...]

Dat is vaak het geval, vooral als ze je een link geven met een id code erin.

@Gambieter: Mooie website? Naar mijn mening een standaard chinese wholesaler website die even snel in elkaar is geflanst :P
Was inderdaad met linkcode erin.
Website kwam op mij (ook) niet echt mega professioneel over.

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

gambieter schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:29:
[...]

Ja, ik heb er gekeken. Maar een mooie website maakt je niet betrouwbaar ;)
Gekeken voor de prijzen bedoel ik. Want die zijn niet ongeloofwaardig :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Clementine
Gizz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:39:
[...]

Gekeken voor de prijzen bedoel ik. Want die zijn niet ongeloofwaardig :)
Dat zijn ze dus wel :)

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:07:
[...]

Wat denk je zelf? Het verwondert me elke keer weer dat mensen de vraag uberhaupt stellen; if it's too good to be true...
Niet getrouwd zeker... mijn vrouw op de kop getikt en was ook " too good to be true" Gaat ook al jaren goed. Ook toen recensies nagelopen... :+

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik met je eens. 88 euro voor nieuwe ds incl verzending?
63 euries voor een refurbished.... ?
Heb nog niet van mensen gehoord dat ze het elders goedkoper hebben aangetroffen ondanks enkele reacties dat de prijzen niet extreem goedkoop zijn.

• Clementine
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:50:
[...]

Ben ik met je eens. 88 euro voor nieuwe ds incl verzending?
63 euries voor een refurbished.... ?
Heb nog niet van mensen gehoord dat ze het elders goedkoper hebben aangetroffen ondanks enkele reacties dat de prijzen niet extreem goedkoop zijn.
Volgens mij is die 88 euro ook een refurbished maar hier zou ik overheen gekeken kunnen hebben.

Zet hem in V&A als je hem kwijt wilt. GoT is niet voor het verhandelen van je apparatuur! Foei! Nu niet meer doen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 22:08 ]

Macbook Pro 15" 

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat één product goedkoper is dan we gewend zijn maakt het nog geen oplichting. De DSL is wellicht goedkoop, maar de DSI, R4-kaartjes, Wii-stuur etc. zijn vrij normaal geprijsd.

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:59:
[...]

[mbr]Zet hem in V&A als je hem kwijt wilt. GoT is niet voor het verhandelen van je apparatuur! Foei! Nu niet meer doen :P [/]
Heb de link al gevolgd hoor Catz... >:) Denk er ff over na. Zit veel bij wat mijn zoon al heeft (zijn ds is kapot gegaan buiten garantie) of niet gaat gebruiken. Ik neem aan dat je alles tegelijk wilt verkopen....en ik woon ook niet bij je naast de deur. Vind het fijn om altijd ff dit soort spul op te halen. Nu weer OT 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 22:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Catz schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:22:
[...]

Lol at modje... :+

• Clementine
i'm ashamed O-)

Macbook Pro 15" 

Verwijderd

Modbreak:Graag weer even terug ontopic over ishopvideogame.com. GoT is niet voor het verhandelen van je eigen spullen en de discussie hierover mag van mij in een ander topic.

:>

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 22:20

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:47:
[...]

Niet getrouwd zeker... mijn vrouw op de kop getikt en was ook " too good to be true" Gaat ook al jaren goed. Ook toen recensies nagelopen... :+
Ja,`dan weet je dus nu ook dat de recensenten gesponsord werden door je schoonpa om nu eindelijk eens een keer van haar af te komen! ;)

http://yor.minitroopers.com

Pagina: 1