Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een smartphone draaiende op Windows Mobile 6.5. Daarop wil ik mijn Gmail binnenhalen. Om specifieker te zijn: alleen ongelezen berichten die na het lezen op m'n telefoon als gelezen moeten worden gemarkeerd op gmail.com.

IMAP ondersteunt dit deels, maar alleen ongelezen berichten binnenhalen lukt hier niet mee.
Met POP lukt het wel om ongelezen berichten binnen te halen, maar markeren als gelezen is hiermee weer niet mogelijk.
Mail synchoriseren via Active Sync kan ook, maar ondersteunt ook niet wat ik wil.

M'n mail gewoon lezen via gmail.com op m'n smartphone is een laatste mogelijkheid, maar verreweg van ideaal.

Blijft er nog oplossing over?

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Met IMAP moet dit gewoon lukken, werkt op Windows Mobile 6.1 ook gewoon.
Let wel op dat Gmail met een beveiligde verbinding werkt over bepaalde poorten, deze staan standaard niet goed in WM.

• JBS
  • Niet online
IMAP werkt inderdaad wel gewoon, ook met Gmail. Waar het echter om gaat is dat ik alleen de ongelezen berichten binnen wil halen en niet alle mail die ik al via gmail.com gelezen heb (ook niet alleen van de laatste x aantal dagen).

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Standaard werk je absoluut niet met poorten op je Windows Mobile telefoon.
En wat is het probleem aan gewoon via Active Sync pushmail gebruiken en de gelezen berichten gewoon een week laten staan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JBS
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:26:
Standaard werk je absoluut niet met poorten op je Windows Mobile telefoon.
En wat is het probleem aan gewoon via Active Sync pushmail gebruiken en de gelezen berichten gewoon een week laten staan?
Ik wil niet constant nieuwe mail op m'n telefoon binnen krijgen, maar alleen op momenten die ik zelf bepaal (dus niet plan).

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja dat gaat niet werken of je moet een ander mailprogramma zien te vinden. Active Sync of een aparte IMAP account kan niet enkel ongelezen berichten ophalen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JBS
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:33:
Tja dat gaat niet werken of je moet een ander mailprogramma zien te vinden. Active Sync of een aparte IMAP account kan niet enkel ongelezen berichten ophalen.
Klopt, dat weet ik en gaf ik aan in m'n OP en vandaar dit topic ;)
Pagina: 1