Ik heb het nu heerlijk voor elkaar met mn Windows 7 bakkie moet ik zeggen, hij wordt gebruikt als servertje en kan alles delen en heb het precies ingesteld zoals ik wil, het enige wat ik nog wil bereiken is dat ik de harde schijven binnen Windows kan uitzetten (geen stroom en geen verbruik dus) maar ook weer aanzetten, dus zodat ze nog wel zichtbaar zijn bij "Computer".
Ik weet dat Windows een eigen tooltje heeft (waarschijnlijk onder verbruik bij control panel) dat schijven na een tijdje van geen gebruik uitschakelt, kan ik dit niet handmatig doen? Ik krijg tot nog toe niks teruggevonden via google dus ik gebruik of de verkeerde termen (shutting down drives windows 7 powering off, etc etc) of het is te simpel voor woorden?
Ik weet dat Windows een eigen tooltje heeft (waarschijnlijk onder verbruik bij control panel) dat schijven na een tijdje van geen gebruik uitschakelt, kan ik dit niet handmatig doen? Ik krijg tot nog toe niks teruggevonden via google dus ik gebruik of de verkeerde termen (shutting down drives windows 7 powering off, etc etc) of het is te simpel voor woorden?
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West