Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 13:22
Hallo,

Ik heb gisteren Fifa 2010 gekocht, maar heb diverse problemen.
- Na een reguliere install, krijg ik na het starten van het spel een zwart scherm, als ik dan terug ga naar bureaublad staat er een windows error en blijkt fifa gecrashed te zijn. Foutmedling is een algemene melding zonder verdere details.

Paar keer opnieuw geinstalleerd met compatibiliteits modus Vista SP2 en run as admin.
- Is het eindelijk gelukt het spel te starten, maar na een minuut of 1 a 2 het wedstrijd spelen wordt het spel heel traag en haperig. Pas als ik weer in het hoofdmenu van het spel ben doet hij het weer normaal. Maar als ik dan een nieuwe wedstrijd start is hij meteen traag. Het commentaar blijft wel gewoon normaal. Pas als ik fifa afsluit en weer opstart kan ik weer normaal voetballen, maar dan weer maar 1 a 2 minuten.

Heb hem nu uiteindelijk geinstalleerd met compatabiliteits modus Windows XP SP3 + run as admin.
- Maar helaas het zelfde probleem. Spel wordt heel traag.

Als ik, als dit gebeurt taskmanager start zie ik dat 1 van mijn 4 cores van mijn cpu op 100 % draait en de andere drie praktisch niks doen.

Ik heb het volgende systeem:
- CPU Q9450
- Videokaart Ati Radeon 4870
- 4 GB geheugen
- Windows 7 64 bit.
- Heb de nieuwste videokaart drivers al geinstalleerd.

Kan iemand helpen dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Vincent

[ Voor 12% gewijzigd door vincentc op 18-10-2009 13:14 ]

Verwijderd

Bij de meeste moderne spellen word er een crashlog aangemaakt in de directory van het spel of in je documenten waar de mogelijke spel profielen aangemaakt worden.

Zijn er niet eventuele patches voor dit spel ?