Toon posts:

133 mhz Mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nou eigenlijk wel toe aan een nieuwe mobo maar ik wel wel een met een FSB van 133mhz en een Socket 370 slot. Ik heb wel op tweakers.net gekeken maar ik kan nergens een review of reviews vinden van planken die dit hebben. En kom nou niet aankakken met een BP6 want ik hoef niet 2 Socket370 sloten :) .
Iemand een suggestie voor een mobo en/of een eventuele link naar een review????

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Abit BE-6 met slotket.
Een mobo voor een celeron met 133Mhz fsb lijkt me wel erg veel. Wil je een Celeron 366 soms op 733 draaien?

Verwijderd

Wat dacht je van een BP6, daar kun je ook 1 celly op kwijt. Je mot wel snel zijn, want de 366 en de 400's zijn zo weg.. :)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Ik zou voor een abit Be6 2 gaan met slotket, of een asus p3b-f, maar ik weet niet welke bussnelheden die aankan. Dit zijn echter wel allebei bx moederboarden en op 133 heb je dus wel agp op 89. Als je dit een probleem vindt dan zul je toch moeten zoeken naar een moederboard met via apollo pro 133(a) of een intel 820, die zeer rot is en slechter draait dan een bx.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Harry5 kijk eens op www.eynstein.nl daar hebben ze een ASKA moederbord (socket 370 en slot 1) met de VIA Apollo Pro 133 chipset. Daar heb ik er 1 van (een vriend van me zelfs 3!!!) Perfecte bordjes en nog ATA66 onboard als bonus ook :) . Hij is er in de 2 socket varianten en ook nog met/zonder SoundBlaster 128 onboard ... Keuze is aan jou :) en voor de prijs hoef je het niet te laten