Toon posts:

Onboard Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In mijn pc zijn van de week nieuwe onderdelen gekomen omdat de volgende onderdelen kapot waren:

- Moederbord
- Processor

Ik krijg morgen mijn pc terug maar ik hoorde dat mijn Grafische Kaart ook kapot was. Maar toen werd er tegen mij gezegd dan probeer je toch eerst games met je onboard kaart. Maar kan ik met mijn onboard kaart de volgende spellen spelen?

- Need for speed Shift
- Call of Duty
- Test Drive unlimited
- Fifa 2010

Een aantal voorbeelden even genomen hoor. Maar ik vraag me het gewoon af. Omdat ik voorheen een HD4830 had en daar draaide alles perfect op. Maar dan neem ik nu een HD4850 als het niet met onboard lukt. Ik ben zowieso meer fan van een Grafische Kaart dan onboard.

Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven of dit mogelijk is om te gamen op een onboard kaart? (morgen weet ik pas wat voor moederbord + processor etc).

Verwijderd

Nee, daar kan niemand een antwoord opgeven aangezien je niet weet / aangeeft wat voor videokaart danwel videochip je hebt. Maar ga er maar van uit dat je, om een beetje beleefd spellen te kunnen spelen, wel een aparte videokaart nodig hebt mijn zijn eigen dedicated geheugen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder te weten wat voor onboard kaart het is (onboard kaarten zie je tegenwoordig amper, het is bijna allemaal integrated) is hier weinig over te zeggen.
Maar het is heel simpel te achterhalen, ga op zoek naar benchmarks van je onboardkaart / IGP.

Omdat je nog niet eens weet welk mobo en cpu het gaat heeft dit topic weinig zin, dus gaat deze dicht. Als je weet over wat voor hardware het gaat, ga dan eerst zelf op zoek en probeer het uit als je het toch in huis hebt. Dan kun je altijd nog een nieuwe kaart overwegen.

Dit topic is gesloten.