Toon posts:

Twijfel tussen 40Z4500 en 40WE5

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik twijfel tussen de 40Z4500 en 40WE5. Welke raden jullie aan ?

Waar zitten echt de verschillen in ? Uiteraard 200 mhz, maar verder ?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Beachfr,

De "Televisie X versus Televisie Y"- en "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Ten tweede omdat GoT een discussieforum is en geen helpdeskforum. Het is dus niet de bedoeling hier een vraag neer te gooien zonder je eigen er zelf maar iets in verdiept te hebben. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Als je specifieke vragen hebt betreffende een bepaalde tv dan kan je die ook stellen in de specifieke topics zelf. Voor de Sony kan je bijvoorbeeld terecht in [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 9.

Lees anders ook het volgende topic door: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?. Daar staat nog meer informatie waar op te letten bij de aanschaf van een nieuwe tv.
Maar beste is om zelf naar een winkel waar ze beide schermen hebben te gaan, dan pas kan je de verschillen goed zien en zelf beslissen welke je voorkeur heeft.

En een tv heeft wellicht 200 Hz, 200 MHz is weer wat anders :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.