MSI K7T Pro-2a; nou wel of niet ??

Pagina: 1
Acties:

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
kun je met dit mobo nou wel of niet multiplier overclocken ?? de 1 zegt van niet, de ander van wel !! search ook al gebruikt ! er werd ook gezegd dat je je duron/tb anders zou moeten unlocken om het te kunnen doen !!

plz help! :'(

Verwijderd

wel

• mibl
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 16:27
Ehrm, is het niet zo dat je altijd je Duron moet unlocken, wil je andere multipliers gebruiken? :? De multiplier veranderen werkte namelijk bij mij niet zonder de potloodtruc ;)

(overigens loopt mijn Duron nu weer 'gewoon' op 7, maar dan bij 133Mhz ipv 100)

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op zondag 04 maart 2001 10:51 schreef mibl het volgende:
Ehrm, is het niet zo dat je altijd je Duron moet unlocken, wil je andere multipliers gebruiken? :? De multiplier veranderen werkte namelijk bij mij niet zonder de potloodtruc ;)

(overigens loopt mijn Duron nu weer 'gewoon' op 7, maar dan bij 133Mhz ipv 100)
jah tuurlijk wil ik de multiplier veranderen ! kijk.......ik heb dat bordje nog niet ! tis voor mun server.....

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Altijd potlood streepjes zetten=unlocken, en ja op een msi pro2a kan je overklokken. Mocht je nu nog een nieuwe kopen, neem dan de msi k7t turbo...

Verwijderd

MSI KT7 Pro 2 en hoger (2a, Turbo en Turbo-R) kan je via multiplier overklokken, daar moet uiteraard je cpu voor geunlockt zijn.
Ik zou zelf de Turbo kopen, die is een paar tientjes duurder, maar dan kan je wel op 133 bus draaien en dat geeft een aardige performancewinst.
Misschien kan je de 2a nog ergens goedkoop op de kop tikken, bij Comptechworld waren ze vorige week uitverkocht en die gast had het erover dat ze waarschijnlijk niet meer kwamen.
Pagina: 1