[MobileMe] Synchronisatie probleem iPhone - Mac

Pagina: 1
Acties:

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-02 14:35
Omdat ik sinds kort een Macbook Pro naast mijn iMac en iPhone heb wilde ik graag MobileMe hebben om alles synchroon te houden. Daarom heb ik daar afgelopen donderdag 79 euro's voor neergeteld.

Ik heb de wizard doorlopen, en op mijn iMac, Macbook Pro en iPhone MobileMe ingesteld. Op mijn Mac's werkt het prima. iCal, bladwijzers, contacten en mijn dock worden gesynchroniseerd. Email en iDisk werken ook zonder problemen.

Echter, mijn iPhone synchroniseert geen kalender en contacten. In de instellingen heb ik dit wel aangezet, en aangezien je dan je contacten en agenda's moet wissen (en dan moeten de MobileMe gegevens ingeladen worden) heb ik nu geen contactgegevens op mijn iPhone staan.

Als ik mijn contactgegevens of kalender in me.com wil raadplegen krijg ik de melding: "Your MobileMe Contacts is temporarily unavailable." De gegevens staan echter wel goed op de MobileMe servers, want als ik mijn agenda op de Macbook wis, en daarna de gegevens van MobileMe importeer krijg ik de goede kalender.

Wat heb ik al geprobeerd?

Tijdzone aanzetten op GMT+1. Lukt niet, als ik instellingen wijzig op me.com slaat hij deze niet op. Alle devices draaien nu dus op 'Time Zone support: OFF'.
Alle gegevens opnieuw invoeren: Geen effect

Via Google of de Apple forums kan ik geen oplossingen vinden.

Weet er iemand raad? :)

No Shame, only Fame!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-02 14:35
niemand? :'(

No Shame, only Fame!

• saewer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06-2025
Je kan eens chatten met Apple. Zij weten er het meeste vanaf.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 17:26
Lijkt me een corrupt bestandje ergens in Mobileme oid? Zelf geen ervaring met dit of andere problemen met MobileMe moet ik zeggen.

flickr - WOT Profile - Game PC