Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eee pc games?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik de Eee pc 1101HA al een poosje in huis, maar ik wil er nu wel eens spelletjes op kunnen spelen, ik ben er al enige tijd mee bezig geweest, maar niet met succes.

Ik heb de demo van football manger erop geinstaleerd, hij start hem op maar daarna komt er een blauw schermpje en start hij windows opnieuw op, weet ik iemand hoe dit zou kunnen komen?

En age of empire 2 heb ik geinstaleerd, maar er staat als ik hem wil opstarten niet en staat er het volgende: could not intialize graphics system. Make sure that your video car and drive ar compatible with directdraw.

Weet iemand hoe dit komt of opgelost kan worden?

Bij voorbaat dankt

Of iemand andere leuke spelletjes weet, die op de Eee pc 1101Ha gespeeld kunnen worden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit heeft weinig met OH vandoen, of sowieso met hardware.
Met een budget IGPtje zoals die je daar hebt moet je niet verwachten dat je er echt nieuwe games op kan spelen, ga dus op zoek naar oud spul en kijk wat je ermee kunt doen.
Dit topic gaat in elk geval op slot, want het topic hoort hier niet in ieder geval. Met de search kun je al een eind komen als het aankomt op games voor simpele pctjes.

Dit topic is gesloten.