Toon posts:

SLI met een MSI OC en een Asus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik ben nieuw hier dus excusses als ik iets verkeerd zeg/post...
Maar to the point, ik heb zelf een MSI 8800GTX OC. En ik kan heel goedkoop aan een Asus 8800GTX komen. Maar nu is de vraag, is het mogelijk om deze twee in SLI te zetten? Ik had zelf al wat opgezocht en daarin vond ik dat twee verschillende merken geen probleem zouden moeten zijn. Maar aangezien ik een OC edition heb, weet ik niet als het nog steeds mogelijk is. En helaas kan ik het zelf niet testen aangezien ik nog geen moederbord heb die SLI ondersteund. Mocht het mogelijk zijn, dan zou er misschien een nieuw moederbord komen alleen dat weet ik dus niet zeker. Als iemand dit weet, dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt!
Grz, Eric

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt toch beide kaarten op gelijke clocks zetten, dan heb je daar geen last meer van.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou verder niet uit mogen maken? en hoe zet ik ze op gelijke clocksnelheden?

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 01:07
volgens mij gebeurt dat als je ze in SLI zet automatisch al -- de snelste kaart clockt terug naar het niveau van de langzaamste.
is dat niet het geval kun je in nvidia control panel (of hoe het ook alweer heette, ik draai nu alweer een half jaartje ati) in de advanced settings met de clocks spelen (dat, of het zat in nTune, nvidia's eigen app daarvoor, een van de twee).

vergeet verder ook niet SLI daadwerkelijk aan te zetten -- wel zo handig ;) wordt nogal eens vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
aha oke dan is dat wel vet... en een goede tip om idd SLI aan te zetten:p anders heb je er nog niet veel aan haha^^