Ik heb nu een Applet gemaakt met 5 klassen in Eclipse die ik wil exporteren als een jar file. Maar dit lukt nu dus niet. Ik moet namelijk bij het exporteren een main method kiezen , maar zoals jullie wel zullen weten bevat een Applet geen main methode maar een Init methode.
Ik kan nu dus de Applet niet exporteren naar een Jar file.
Ik heb nu zelf wel een manifest.txt aangemaakt die ik heb gespecificeerd maar dan werkt de applet niet.
De manifest file is als volgt:
Main-Class: MyApp
MyApp is dus de naam van de klasse met de init methode.
Heeft iemand een idee hoe je een applet vanuit Eclipse exporteert naar een Jar file???
ps: Dit lijkt me toch een goede vraag voor programming? Het is niet zo dat ik dit iemand anders maar even laat uitzoeken. Ik heb onderbouwd waar het probleem ligt en ik vraag nu of iemand dit weet.
Ik kan nu dus de Applet niet exporteren naar een Jar file.
Ik heb nu zelf wel een manifest.txt aangemaakt die ik heb gespecificeerd maar dan werkt de applet niet.
De manifest file is als volgt:
Main-Class: MyApp
MyApp is dus de naam van de klasse met de init methode.
Heeft iemand een idee hoe je een applet vanuit Eclipse exporteert naar een Jar file???
ps: Dit lijkt me toch een goede vraag voor programming? Het is niet zo dat ik dit iemand anders maar even laat uitzoeken. Ik heb onderbouwd waar het probleem ligt en ik vraag nu of iemand dit weet.