Al enkele dagen ben ik aan het (letterlijk) prutsen met het installeren van mijn Dvixo tvix 6500a.
Aangesloten op een externe HD doet alles vloeiend, een top apparaat.
Nu heb ik een mini pc waarop iTunes staat (super met de iPhone en de app Remote) welke ik gebruik voor muziek afspelen, dat gaat gewoon ruk met de 6500a qua bediening.
Ik wil de 6500a aansluiten op deze pc via een crosscable. Op de pc zitten schijven waarop de data staat die de 6500a moet afspelen.
Netshare is geinstalleerd op deze windows xp mini pc en is geselecteerd in de 6500a met de juiste ip-instellingen.
Ik kan vanaf de 6500a mijn pc prima pingen, andersom vanaf pc>6500a ook prima. Maar daar blijft het bij. de 6500a blijft aangeven dat er de netwerk schijf niet kan worden geopend.
De windows die erop staat is zonder firewall e.d.
Indien meer instellingen gewenst zijn, dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Ik gebruik een cat5 crosscable.
de oplossing ben ik nog niet tegengekomen op dit forum of via vriend google
Aangesloten op een externe HD doet alles vloeiend, een top apparaat.
Nu heb ik een mini pc waarop iTunes staat (super met de iPhone en de app Remote) welke ik gebruik voor muziek afspelen, dat gaat gewoon ruk met de 6500a qua bediening.
Ik wil de 6500a aansluiten op deze pc via een crosscable. Op de pc zitten schijven waarop de data staat die de 6500a moet afspelen.
Netshare is geinstalleerd op deze windows xp mini pc en is geselecteerd in de 6500a met de juiste ip-instellingen.
Ik kan vanaf de 6500a mijn pc prima pingen, andersom vanaf pc>6500a ook prima. Maar daar blijft het bij. de 6500a blijft aangeven dat er de netwerk schijf niet kan worden geopend.
De windows die erop staat is zonder firewall e.d.
Indien meer instellingen gewenst zijn, dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Ik gebruik een cat5 crosscable.
de oplossing ben ik nog niet tegengekomen op dit forum of via vriend google
[ Voor 5% gewijzigd door achterop23 op 17-10-2009 16:51 ]