.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 10:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door CoolGamer op 17-10-2009 17:15 . Reden: fixed aanhalingstekens in url ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 12% gewijzigd door leuk_he op 17-10-2009 16:43 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Allereerst vraag ik mij af waarom je dit eigenlijk zou moeten willen?Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:28:
Voor het bedrijf waar ik werken, moet ik Oracle database omzetten naar ASCII-tekst. Knows anybody hoe dit moet ? ? ?
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Ik vraag mij dan af hoe het zit met de samenhang tussen de tabellen. Je kan ook wel voor alle tabellen waarvan je de data exporteert DDL en DML scripts generen maar als je zoals jij aangeeft de data moet kunnen inlezen in een ander systeem dan een Oracle database heb je daar lijkt mij niet zoveel aan of je moet dan alle scripts aanpassen aan het systeem waarop je de data wilt gaan inlezen. Aan enkel een hoop losse ASCII files met data lijkt mij dat je verder niet zo heel veel hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:54:
om zeker te weten dat data over 10 of 20 jaar ook nog uit te lezen valt, mocht oracle tegen die tijd niet meer bestaan, wat ik overigens niet verwacht. maar is "veiliger" voor het bedrijf
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq