Hey, ik zit dus met een probleem op mijn laptop. Ik heb dus een 17" laptop van Medion (MD96380), laatst was er een probleem mee waardoor ik hem moest weer sturen. Het is ook niet de eerste keer dat hij terug ging, een jaar geleden was dat ook al voor hetzelfde probleem. Voor mijn laptop vertrok gebruikte ik altijd de resolutie 1920 x 1200, nu is mijn laptop weer en kan ik dus enkel kiezen uit volgende resoluties: 800x600, 1024x768, 1152x864, 1280x854, 1440x900.
Mijn drivers zijn allemaal up to date, ik heb de nvidia geforce 8600M GS. Het probleem aan mijn laptop was trouwens iets met het beeldscherm en een draadje ofzo, er verscheen een groene verticale streep op het scherm.
Er staat een optie in mijn Nvidia control panel om aangepaste resoluties in te voeren maar de 1920x1200 resolutie wil bij mij toch niet lukken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
In ieder geval al bedankt!
Mijn drivers zijn allemaal up to date, ik heb de nvidia geforce 8600M GS. Het probleem aan mijn laptop was trouwens iets met het beeldscherm en een draadje ofzo, er verscheen een groene verticale streep op het scherm.
Er staat een optie in mijn Nvidia control panel om aangepaste resoluties in te voeren maar de 1920x1200 resolutie wil bij mij toch niet lukken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
In ieder geval al bedankt!