Irritante philips banner beweegt over artikel text.

Pagina: 1
Acties:

• Kalix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 16:22
Reclame is ok, maar laat het dan in ieder geval niet over het artikel heen lopen. Het is hoogst irritant als je en dergelijke reclame banner hebt die je niet weg kunt klikken.

Zie afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/17/1255772819-380.png

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Met welke browser is dat?

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik heb bij de overlay van diezelfde reclame nu al meerdere malen gehad dat ik op het kruisje wilde klikken (en volgens mij ook klikte) en dat ik dan vrolijk doorgelinkt wordt naar de website van die TV.

Leuk voor jullie hitrate natuurlijk, maar niet echt gewenst. Misschien is het een mogelijkheid om reclamemakers ook het gebied rond het kruisje (dat ze dat om visuele redenen zichtbaar maar zo klein mogelijk willen houden snap ik) onderdeel van de knop te laten maken, zodat irritatie uitblijft. Want ook de adverteerder wordt niet beter van geïrriteerde bezoekers.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:14:
Ik heb bij de overlay van diezelfde reclame nu al meerdere malen gehad dat ik op het kruisje wilde klikken (en volgens mij ook klikte) en dat ik dan vrolijk doorgelinkt wordt naar de website van die TV.
Voor jou geldt ook dezelfde vraag, welke browser gebruik je, want dit gedrag is uiteraard niet de bedoeling ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het probleem met die overlay van Camacha heb ik ook. Probeer op het kruisje te klikken, ga toch naar de website.

User agent: User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.9.0.14) Gecko/2009090216 Ubuntu/8.10 (intrepid) Firefox/3.0.14 FirePHP/0.3 :)

Verwijderd

moto-moi schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:24:
[...]

Voor jou geldt ook dezelfde vraag, welke browser gebruik je, want dit gedrag is uiteraard niet de bedoeling ;)
Sorry, ik had kunnen verzinnen dat jullie dat zouden willen weten :)

Firefox 3.5.2 op XP x64 SP2

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-02 09:07
ik word helemaal gestoord van deze advertentie! Sluiten werkt niet, dan ga je toch naar die website.

Ik ben geneigd om maar eens een adblocker te gebruiken. Normaal vind ik het niet zo storend maar nu..... |:(

• gassiepaart
gassiepaart schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:30:
ik word helemaal gestoord van deze advertentie! Sluiten werkt niet, dan ga je toch naar die website.

Ik ben geneigd om maar eens een adblocker te gebruiken. Normaal vind ik het niet zo storend maar nu..... |:(
oja en het gebeurt op al mijn firefoxen van 3 tot 3.5 op XP 32, vista 32 en ubuntu 9.10 64 bit

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

gassiepaart schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:30:

Dat adblocker verhaal is in strijd met de policy. Ik neem aan dat je dit nog niet wist?

[ Voor 65% gewijzigd door Edmin op 06-11-2009 10:33 ]

• gassiepaart
tuurlijk weet ik dat, maar een banner die zich niet laat sluiten is ook in strijd met mijn tolerantie ;)

Daarnaast kan je je afvragen wat de adverteerder vind van al die onbedoelde pagehits, of is dat juist de strategie van die campagne?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
Ben blij om te lezen dat er nog mensen last hebben van die ad, dacht dat ik alleen was :P

IE8 op XP hier.
Die popup-ad blijft trouwens maar weerkomen ook, meerdere malen per dag, heel irritant...

• gassiepaart
Fire69 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:47:
Ben blij om te lezen dat er nog mensen last hebben van die ad, dacht dat ik alleen was :P

IE8 op XP hier.
Die popup-ad blijft trouwens maar weerkomen ook, meerdere malen per dag, heel irritant...
precies, één keer is misschien nog wel te verteren...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is zou die uiting maar 1 keer moeten verschijnen. Echter is de check daarop gebaseert op een doubleclick.net cookie. Als je die cookies blokkeert of geregeld wegsmijt dan kan het gebeuren dat je die uiting meerdere keren te zien krijgt.

Intentionally left blank

• gassiepaart
crisp schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:13:
Als het goed is zou die uiting maar 1 keer moeten verschijnen. Echter is de check daarop gebaseert op een doubleclick.net cookie. Als je die cookies blokkeert of geregeld wegsmijt dan kan het gebeuren dat je die uiting meerdere keren te zien krijgt.
Dat kan wel kloppen, ik log met verschillende machines en systemen en verschillende ip-adressen meerdere keren per dag in, maar dat verandert niks aan het feit dat die advertentie niet te sluiten is...
Pagina: 1