Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vreemde pop ups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een vreemd verschijnsel in mijn browser. Zodra ik met de cursor over woorden ga komt er een labeltje, soort kleine pop up, bij de cursor die vertalingen biedt of synoniemen geeft. Het is geen programma dat apart is geinstalleerd, want ik weet prima wat er verder op mijn computer staat. Op het plaatje zie je hoe het er uit ziet. Ik dacht eerst dat het aan de Google toolbar zat of zo, maar dat is het ook niet. RAAR! Wie weet wat dit is en hoe ik er vanaf kom?
Afbeeldingslocatie: http://www.bredabarst.nl/vaag.jpg

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik denk dat je topicstart iets uitgebreider moet anders lopen mensen hier weer naar hun kristallen bol te zoeken ;)

- Welk OS
- Welke browser
- Hoe lang speelt het precies
- Heb je nog upgrades gedaan in die tijd, software of addons geinstalleerd
- Welke zoekwoorden heb je gebruikt in je zoektocht

edit:

http://www.google.com/toolbar/ie/features.html

Het is geen spellchecker maar een vertaalfunctie in de google toolbar

[ Voor 18% gewijzigd door Pim. op 17-10-2009 12:50 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo te zien gebruik je Internet Explorer 7 of 8. Kan je eens een screenshotje maken van Extra > Invoegtoepassingen beheren? Dan wordt snel genoeg duidelijk of er iets extra ingeladen is :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Dit vooral he?

Dit is waarschijnlijk een browser plugin he?

In firefox en internet explorer kunje een overrzicht krijgen van plugin/extensies.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

4 minuten zoeken was voldoende dus ;)
http://www.google.com/toolbar/ie/features.html

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
@allemaal, tuurlijk, stom OS etc. had ik moeten melden.
@Pim, punt is alleen dat ik vertalen in de toolbar uit heb staan. Dus dit hoort niet te kunnen. Daarom ben ik niet verder gaan kijken bij Google. Maar dat is het dus. Het plaatje klopt met wat ik op de link die je gaf zie. Ik zal hem eens de-installeren en opnieuw installeren. Kijken wat er gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt. Ondanks dat ik het uit had staan zaten er nog instellingen onder een submenu die wel aan blijven staan als je de optie vertalen uitvinkt. Matig van Google, maar ik ben er vanaf... thanks!
Pagina: 1