E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Verwijderd
ik zie op de website dat deze mobo zowel DDR3 als DDR2 geheugen slotten bevatten , misschien idee om die even te swappen in andere slot?
Thnx voor de snelle reactie, maar had daar al naar gekeken.
Gele sloten voor ddr2 en groene voor ddr3 dus had al gelijk netjes geel gebruikt..
Gele sloten voor ddr2 en groene voor ddr3 dus had al gelijk netjes geel gebruikt..
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
DDR3 past naar mijn weten ook niet in DDR2 slotenVerwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:22:
ik zie op de website dat deze mobo zowel DDR3 als DDR2 geheugen slotten bevatten , misschien idee om die even te swappen in andere slot?
2170Wp Oost - 3410Wp Zuid - Growatt 5000MTL-S
Eh ja, we hebben zelfs een hele troubleshooter geschreven met dingen die je kunt proberen:mischadbs schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:18:
[...]
Hoop dat iemand nog iets weet wat ik kan proberen, anders zal ik naar alternate moeten rijden
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Begin met de boel uit de kast te bouwen om kortsluiting uit te sluiten, als dat het probleem niet is, een voor een de onderdelen uit gaan wisselen tot je de schuldige vindt. Evt kan het ook een BIOS issue zijn, de R0 stepping van de Q8200 heeft minimaal BIOS P1.20 nodig. Als jij de R0 stepping hebt (kan geen kwaad in gevallen als dit volledig te zijn met je specs...) zou je dus eerst BIOS naar P1.20 moeten flashen met ander CPU voor je deze kunt gebruiken.
Maar goed, bovenstaande staat allemaal in de troubleshooter, en het is op GoT niet de bedoeling om het wiel steeds opnieuw uit te vinden, dus dit topic gaat dicht. Als je er ook met de troubleshooter niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar geef dan exact aan wat je zelf al geprobeerd hebt en wat er gebeurde. Mocht je bepaalde onderdelen missen om troubleshooter uit te voeren (geen andere CPU/mobo/PSU/wat dan ook), dan heeft een topic geen zin. Dat moet je zelf zien op te lossen, wij kunnen je niet een ander onderdeel in een post toesturen of raden wat er zou gebeuren met ander onderdeel in jouw systeem.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()