Ik ben al een tijd opzoek naar een geschikte Audio speler.
Eigenlijk een "standalone, simpele, grote opslag, (duidelijk) display, Audio speler.
Ik kan opzich ook wel een klein "pctje" in elkaar zetten, maar dan zit je met de groote, het geluid (fans) EN display...
Nu zijn er erg veel mogenlijkheden, maar ik heb niet gevonden wat aan mijn wensen voldoet.
En dan vraag ik me af of ik nou een apparaat over het hoofd heb gezien of is er een die hier aan voldoet:
- Geen fan of eendie echt vrijwel geen geluid maakt.
- Geen usbstick in mn dvdspeler (doe ik nu) (te weinig schijfruimte)
- Geen iphone dock...(te weinig schijfruimte)
Btw, ik zit er overna te denken om de popcornhour c-200 aan te schaffen, maar met een hd + brdrive kom ik op een aardig bedrag toch net wat boven mn budget, EN ben ik niet zo te spreken over het display...
Het moet simpel zijn, en zeker ook kunnen...
Ik ben benieuwd wat hier uit komt...
Eigenlijk een "standalone, simpele, grote opslag, (duidelijk) display, Audio speler.
Ik kan opzich ook wel een klein "pctje" in elkaar zetten, maar dan zit je met de groote, het geluid (fans) EN display...
Nu zijn er erg veel mogenlijkheden, maar ik heb niet gevonden wat aan mijn wensen voldoet.
En dan vraag ik me af of ik nou een apparaat over het hoofd heb gezien of is er een die hier aan voldoet:
- Display (Navigeren en informatie op het display apparaat zelf, ipv op tv)
- Opslag (Het gaat om erg veel mp3's, en deze wil ik ten alle tijde beschikbaar hebben, dus niet eerst mn pc op moet starten elke keer)
Paar honderd gig ruimte zou wel voldoen. - Audio (Aansluiting voor versterker, hdmi bijvoorbeeld).
- Budget (200/-250 is toch wel mn max)
Iets meer neer tellen en je hebt een betere mediaplayer die ook video afspeelt.
- Geen fan of eendie echt vrijwel geen geluid maakt.
- Geen usbstick in mn dvdspeler (doe ik nu) (te weinig schijfruimte)
- Geen iphone dock...(te weinig schijfruimte)
Btw, ik zit er overna te denken om de popcornhour c-200 aan te schaffen, maar met een hd + brdrive kom ik op een aardig bedrag toch net wat boven mn budget, EN ben ik niet zo te spreken over het display...
Het moet simpel zijn, en zeker ook kunnen...
Ik ben benieuwd wat hier uit komt...
[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 17-10-2009 00:25 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]