Het volgende product: pricewatch: Microsoft Windows 7 Internet Pack (NL Retail) staat in de pricewatch, maar deze bestaat niet. Zoals ook te lezen is in nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan
Ik heb hem op End Of Life gezet, hij geeft nu geen prijzen meer weer. Ik kan hem ook verwijderen, maar dan duikt hij automatisch weer op in Pricewatch Unsorted, dat lijkt me ook niet handig.
Lijkt me eerder een stukje (serverside) cacheJorrit schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:51:
De prijs is nu alleen nog wel zichtbaar in het forumbericht... lijkt mij een klein bugje
Mij niet
We hebben echter niet zo vaak (populaire) producten met prijzen die eol worden gezet, dus e.e.a. is waarschijnlijk nooit eerder opgevallen
Naast de internet pack staan er ook nog een paar Windows 7 E-versies met een prijs... Wellicht geinig om die ook onbruikbaar te maken. En doe dan ook gelijk de engelse versie van de hierboven genoemde internet pack pricewatch: Microsoft Windows 7 Internet Pack (UK Retail)
offtopic:
Zie je wel, zelfs crisp dacht dat het een caching ding was!
Zie je wel, zelfs crisp dacht dat het een caching ding was!
En 7x doneACM schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:55:
Naast de internet pack staan er ook nog een paar Windows 7 E-versies met een prijs... Wellicht geinig om die ook onbruikbaar te maken. En doe dan ook gelijk de engelse versie van de hierboven genoemde internet pack pricewatch: Microsoft Windows 7 Internet Pack (UK Retail)
Dat zou nu niet meer moeten voorkomen.Megaflix schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 06:28:
En 7x doneWel krijg je nog steeds de prijzen te zien bij je eerste link naar de verschillende E-versies. Ook in de search zou hij die prijzen niet meer mogen tonen.
Pagina: 1