Verwijderd
cool muts
jammer dat die metingen niet wat consistenter zijn; ik bedoel, vaker min of meer dezelfde uitkomsten
jammer dat die metingen niet wat consistenter zijn; ik bedoel, vaker min of meer dezelfde uitkomsten
Verwijderd
precies goed leuk zo'n siteje ..je hebt ze ook ergens anders maar deze is lekker dichtbij dus in je eigen omgeving acurater
Cewl ik zie dat waar ik woon ze de 7e snelste zijn van heel nederland(wezep). Rofl klagen helpt dus wel
De site zelf staat zeker niet bij de snelste provider!
Houdoe
Volgende week wel! Dan plaatsen we een server die 30m van de AMS-IX vandaan staat. We hebben dan een bandbreedte van 1300 Mbit. (niet dat we dat kunnen gebruiken...de 100 Mbit van de netwerkkaart is de bottleneck). Als zal blijken dat deze 100 Mbit volledig benut worden, zullen we een 2e server plaatsen en load balancing toepassen.
Verwijderd
Dit is zo nep , ik vul me postcode in
vink kabel analoog en adsl aan (potcode uit leiden) en er komt @home te staan terwijl we hier nieteens kabel hebben , en als we kabbel hebben zou dat wel CASEEEEMA zijn
@home zit ergens bij maastricht
vink kabel analoog en adsl aan (potcode uit leiden) en er komt @home te staan terwijl we hier nieteens kabel hebben , en als we kabbel hebben zou dat wel CASEEEEMA zijn
@home zit ergens bij maastricht
Dat is dus een of andere grapjas geweest, die een onjuiste postcode heeft ingevoerd.
We gaan binnenkort een koppeling maken tussen de beschikbaarheid van de providers en de resultaten. Dan is het niet meer mogelijk om onze database zo te vervuilen.
Er zijn nu eenmaal altijd mensen, die menen die boel te moeten verzieken. Hiermee helpen zo ons in feite alleen maar, om een betere site en database te bouwen.
We gaan binnenkort een koppeling maken tussen de beschikbaarheid van de providers en de resultaten. Dan is het niet meer mogelijk om onze database zo te vervuilen.
Er zijn nu eenmaal altijd mensen, die menen die boel te moeten verzieken. Hiermee helpen zo ons in feite alleen maar, om een betere site en database te bouwen.
Verwijderd
Uhh, het is beperkt per plaats? Niet per postcodegebied.... Alsk mijn postcode in Rotterdam invoer krijg ik Cistron ADSL als result terrug terwijl dat in die wijk niet verkrijgbaar is...
Ik vindt dat ze de download wel wat langer mogen maken, dan is het veel waarheidsgetrouwer.
Ook een optie om een textbestand en een binary te downloaden is handig, dan kan je zien of de STAC compressie bij inbellen een beetje helpt.
Ook een optie om een textbestand en een binary te downloaden is handig, dan kan je zien of de STAC compressie bij inbellen een beetje helpt.
Dan zit je via Epe-Apeldoorn-Arnhem waarschijnlijk (als je Chello hebt).Op zondag 04 maart 2001 12:49 schreef HitmanWVU het volgende:
Cewl ik zie dat waar ik woon ze de 7e snelste zijn van heel nederland(wezep). Rofl klagen helpt dus wel
En heb je dus ook bijzonder veel mazzel, ik heb hier niet zo'n super-verbinding (Epe)
Pagina: 1