de snelste provider ????

Pagina: 1
Acties:

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
http://www.mordax.nl/

het is wel ff leuk om tezien hoe snel je provider is in jou stad !!!!

Verwijderd

cool muts

jammer dat die metingen niet wat consistenter zijn; ik bedoel, vaker min of meer dezelfde uitkomsten

Verwijderd

precies goed leuk zo'n siteje ..je hebt ze ook ergens anders maar deze is lekker dichtbij dus in je eigen omgeving acurater

Verwijderd

wij 5kb download snelheid WOW
en upload 2kb
kabel is tiem metet lang en zowat kapot man

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Cewl ik zie dat waar ik woon ze de 7e snelste zijn van heel nederland(wezep). Rofl klagen helpt dus wel

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
De site zelf staat zeker niet bij de snelste provider!

Houdoe

• Mordax
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10-2020
Volgende week wel! Dan plaatsen we een server die 30m van de AMS-IX vandaan staat. We hebben dan een bandbreedte van 1300 Mbit. (niet dat we dat kunnen gebruiken...de 100 Mbit van de netwerkkaart is de bottleneck). Als zal blijken dat deze 100 Mbit volledig benut worden, zullen we een 2e server plaatsen en load balancing toepassen.

Verwijderd

Dit is zo nep , ik vul me postcode in
vink kabel analoog en adsl aan (potcode uit leiden) en er komt @home te staan terwijl we hier nieteens kabel hebben , en als we kabbel hebben zou dat wel CASEEEEMA zijn
@home zit ergens bij maastricht

• Mordax
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10-2020
Dat is dus een of andere grapjas geweest, die een onjuiste postcode heeft ingevoerd.
We gaan binnenkort een koppeling maken tussen de beschikbaarheid van de providers en de resultaten. Dan is het niet meer mogelijk om onze database zo te vervuilen.
Er zijn nu eenmaal altijd mensen, die menen die boel te moeten verzieken. Hiermee helpen zo ons in feite alleen maar, om een betere site en database te bouwen.

Verwijderd

Hmmm, download = 3 kb
upload = 2 kb

Zit bij wxs....

Verwijderd

Uhh, het is beperkt per plaats? Niet per postcodegebied.... Alsk mijn postcode in Rotterdam invoer krijg ik Cistron ADSL als result terrug terwijl dat in die wijk niet verkrijgbaar is...

Verwijderd

Inderdaad.
Maar dat zit er aan te komen!

Dus ook per wijk.

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Ik vindt dat ze de download wel wat langer mogen maken, dan is het veel waarheidsgetrouwer.

Ook een optie om een textbestand en een binary te downloaden is handig, dan kan je zien of de STAC compressie bij inbellen een beetje helpt.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 12:49 schreef HitmanWVU het volgende:
Cewl ik zie dat waar ik woon ze de 7e snelste zijn van heel nederland(wezep). Rofl klagen helpt dus wel
Dan zit je via Epe-Apeldoorn-Arnhem waarschijnlijk (als je Chello hebt).
En heb je dus ook bijzonder veel mazzel, ik heb hier niet zo'n super-verbinding (Epe)
Pagina: 1