Toon posts:

toshiba batterij PA3465U-1BRS hercalibreren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas in het bezit van een tweedehands Toshiba satellite M70-122 laptop.
Als ik met mobilemeter het wear level van de batterij nakijk komt er bij wear level 0% op het scherm en met aida32 krijg ik geen info over de batterij.
Als ik op de batterij werk blijft de laptop nog een uur aan op 0%.
In de bios zit helaas niets om de batterij te herkalibreren dus laad ik de batterij volledig op, laat ik ze volledig leeg lopen en laad ik ze vervolgens terug volledig op.
Helaas werkt dit niet en blijft de batterij nog steeds een uur op 0% staan voor de laptop uitvalt.

Weet iemand hoe ik de batterij van de laptop kan herkalibreren of met welk programma ik het wear level juist kan aflezen?

Nog ter info: de batterij is waarschijnlijk door sony geproduceerd.

Edit: Aan de mods: kan dit bericht verplaatst worden naar Laptops, ik heb het per ongeluk bij Processors, Moederborden & Geheugen gezet, mijn excuses hiervoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 21:44 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> CSL
Dit kun je in het vervolg beter via een Topicreport doen, dan zien we het wat sneller :)

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:04:
> CSL
Dit kun je in het vervolg beter via een Topicreport doen, dan zien we het wat sneller :)
Ok, bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Vaak zit er een optie in de BIOS. Anders de accu opladen en windows in de veilige modus starten en leeg laten lopen tot hij uitvalt.