Toon posts:

+Topfield 7710 HD TWIN PVR

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo experts,
Twee vragen:
1.Ik heb onlangs een sat. rec. gekocht (zie boven) maar de gebruikershandeling is alleen in het Engels. Weet iemand ergens een Ned.talige gebruikershandeling?
2.Dit toestel heeft 2 CI slots maar de leverancier verzuimde mij te vertellen bij de bestelling dat ik ook een DVB-S bij moet hebben om mijn CD kaart in te kunnen stoppen.
Waar kan ik zoiets kopen en wat zijn de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 18:16

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:06:
2.Dit toestel heeft 2 CI slots maar de leverancier verzuimde mij te vertellen bij de bestelling dat ik ook een DVB-S bij moet hebben om mijn CD kaart in te kunnen stoppen.
Waar kan ik zoiets kopen en wat zijn de prijzen?
Het gaat niet om "een DVB-S". DVB-S is een modulatie standaard en geen ding waar je een Canaal Digitaal kaart in kunt stoppen.
Jij bent op zoek naar een zogenaamde CAM module en als het goed is kan je die bij dezelfde leverancier kopen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Allereesrt welkom.

Als ik zo je bericht lees heb ik het idee dat je je nog niet geheel wegwijs bent hier. Dit is namelijk het subforum Elektronica, waar we ons niet echt bezig houden met dit soort apparatuur.
Mediaspelers en HTPC's is waarschijnlijk een betere plaats hiervoor. Echter vrees ik dat je topic met de huidige opzet ook daar gesloten zal worden. We verwachten namelijk dat je eerst zelf verdiept in de materie, alvorens je een topic opent. Op internet is aardig wat info te vinden met betrekking tot CI sloten en aanverwanten.

Succes met het vinden naar een oplosing.

Dit topic is gesloten.