Gaat om een eenmanszaak in Beverwijk,
Huidige provider = was orange sindsdien overgenomen door online - 20 mbit
Nog geen telefonie (VOIP) bij besteld zou evt. nog kunnen.
Modem = speedtouch 706
Vaste verbinding is kpn [budget] - 1 vast nummer
Huidige telefoon = philips dect 211
Fax = te oude philips, niet compatible met analoge of digitale lijn waarop een ADSL signaal zit.
De bedoeling is een CRM (database en adressenbestand) applicatie te implementeren met TAPI compatabliteit
De bedoeling is dat de applicatie klant gegevens opgooit zodra de telefoon overgaat.
Het vaste nummer moet zowel van kracht zijn voor zowel Fax als Telefoon, weet niet of er al Faxen bestaan die op een digitale lijn via een modem te bereiken zijn.
Dus zou er middels UTP of USB een verbinding met de PC moeten zijn
De Software ondersteund wel TAPI aansluiting.
Heeft iemand een idee of suggestie hoe dit middels een beperkt budget rond te krijgen.
Ik heb wat ideeen maar zou deze even willen afstemmen met de profs om te kijken of ik iets over het hoofd heb gezien.
Of misschien helemaal mijn plan moet bijsturen, weet ook niet of ik hier in de juiste plek zit voor dit vraagstuk.
Suggesties zoals gezegt meer dan welkom!
Huidige provider = was orange sindsdien overgenomen door online - 20 mbit
Nog geen telefonie (VOIP) bij besteld zou evt. nog kunnen.
Modem = speedtouch 706
Vaste verbinding is kpn [budget] - 1 vast nummer
Huidige telefoon = philips dect 211
Fax = te oude philips, niet compatible met analoge of digitale lijn waarop een ADSL signaal zit.
De bedoeling is een CRM (database en adressenbestand) applicatie te implementeren met TAPI compatabliteit
De bedoeling is dat de applicatie klant gegevens opgooit zodra de telefoon overgaat.
Het vaste nummer moet zowel van kracht zijn voor zowel Fax als Telefoon, weet niet of er al Faxen bestaan die op een digitale lijn via een modem te bereiken zijn.
Dus zou er middels UTP of USB een verbinding met de PC moeten zijn
De Software ondersteund wel TAPI aansluiting.
Heeft iemand een idee of suggestie hoe dit middels een beperkt budget rond te krijgen.
Ik heb wat ideeen maar zou deze even willen afstemmen met de profs om te kijken of ik iets over het hoofd heb gezien.
Of misschien helemaal mijn plan moet bijsturen, weet ook niet of ik hier in de juiste plek zit voor dit vraagstuk.
Suggesties zoals gezegt meer dan welkom!
Nobody steals our chicks... and lives! Duke Nukem 3D (1996)