Quake3 Models verschillen

Pagina: 1
Acties:

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Iemand vertelde mij dat de models verschillen in Quake3arena (Dust TankJr is sterker dan Bones enz.)
Klopt dit?
Ik heb hier nog nooit wat van gemerkt.

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

complete onzin

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Er werd mij verteld dat TankJr meer Rail-shots kan hebben, en minder snel dood gaat.

Maar dat hij trager loopt, en minder ver springt.

Dit is toch bullshit?

met papier mache kun je alles maken!!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
BULL-SHIT

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

Jake Blues

AKA Jake

Ik zat laatst met een Q3-launcher te rommelen en volgens mij zag ik wel dat per bot de sterkte in te stellen was.
Maar goed, de AI in Q3 is slecht, want ze gaan alleen beter richten (zeg maar onwaarschijnlijke frags maken...).

Verwijderd

Als je de botskill omlaag zet, krijgen de bots minder health bij het respawnen (op het laagste niveau (I can win) hebben ze maximaal 25 health).

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 13:14 schreef Alain het volgende:
Als je de botskill omlaag zet, krijgen de bots minder health bij het respawnen (op het laagste niveau (I can win) hebben ze maximaal 25 health).
Das al helemaal onzin man....

Verwijderd

Ik heb daarnet Quake 3 gestart. Singleplayer - Skirmish - Free For All - Q3Tourney6
Spectator mode gekozen
Bot Anarchy skill: I can win
linkermuisknop en dan zie je dat hij bij het respawnen 75 health heeft dat terugloopt naar 50

Oke, misschien overdreef ik met 25 maar ik heb wel gelijk over het lagere health hebben van bots bij lage skill-levels.

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 09:22

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Het zou wel over een mod gaan. Als je de QuakeFu mod speelt, (te downen bij www.fileplanet.com ), dat is dat idd zo. TankJr kan meer schade hebben, en ook meer wapens tillen, maar is minder snel. Het is uberhaupt wel een leuke, mod, alleen duurt het even voor je door hebt hoe je wapens op moet pakken.
Ik weet overigens niet op er al een v1.27 versie is, laatste keer dat ik het speelde was het nog op v1.17, dus dat zou nu wel niet meer werken.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Pagina: 1