Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Fout mbt bestand bij installeren driver inf*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen,

ik probeer een inf bestand (die nodig is om een usbapparaat goed te laten functioneren)
te installeren via apparaatbeheer maar telkens als ik die inf laat installeren dan geeft die de melding kan bestand niet vinden . hoe kan dit
dit is de link van de inf http://lc.world-led.com/Software/LightControl%20Driver.inf
ik gebruik windows vista premium x64.
deze melding geeft de inf niet op mijn laptop met vista x64
heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe op te lossen

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Apart, want de enige driverfile die 'ie nodig is (usbser.sys) zit standaard al in Windows. Is het een normale Vista installatie (geen vlite gebruikt oid)? Heb je de cat-file er wel bij trouwens, want volgens mij kun je in x64 geen unsigned drivers installeren.

[ Voor 25% gewijzigd door Nielson op 16-10-2009 18:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat is het enigste wat ik heb, welke cat-file moet ik dan hebben? er bestaat een regel voor in cmd om dat met die unsigned drivers te installeren

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Light_Control.cat Met die cmd regel bedoel je het aanpassen van de opstartconfiguratie met bcedit? Heb je na het uitvoeren hiervan wel gereboot?

Verwijderd

Topicstarter
nee die cat heb ik niet. zal eens vragen aan de persoon die deze inf heeft gemaakt of hij die heeft. ik heb dat idd met bcdedit gedaan en daarna al 2 maal opgstart. andere inf van atmel had hetzelfde probleem met die handtekening en die werkt nu wel. dus dan zou deze ook moeten werken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat is sinds SP1 niet meer mogelijk - tenminste niet over een reboot heen.
En een titelfix zodat ook je Windows versie erin staat, graag even op letten in het vervolg ;) wel zo duidelijk voor anderen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dan wel nog die inf laten installen??

Verwijderd

Topicstarter
ik heb readydriver plus 1.1 geinstalleerd maar heeft geen effect gehad. hij blijft aangeven dat hij dat bestand neit vind. dat usbser.sys waar behoord dat bestand normaal te staan? dan zet ik dat met de hand in me pc dan zou het toch ook opgelost moeten zijn of niet?

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Zo makkelijk werkt het waarschijnlijk niet heel veel bestanden zijn van elkaar afhankelijk en er zijn ook genoeg verwijzingen uit het register nodig naar het bestand. Je zult op zoek moeten naar een programma die dit voor jou doet hopelijk is er een slimme programmeur geweest die dit gedeelte van windows wou hacken zodat het weer werkt anders geef ik je niet veel kans.

And this !! Is to go even further beyond!!!

Pagina: 1