Volgens mij is de CSS voor de Tweakblogs niet helemaal lekker meer.
Bij [code]-blokken loopt het 'numbers' gedeelte aan de linkerkant keurig door en rechts een lijntje naar beneden als alles precies in het blok past.. IE6 doet een code-blok met scrollbalk wel goed, maar IE8 doet net als FF de scrollbalk een regel te laag.
Voorbeeld met scrollbalk: FILENOX @ tweakblogs.net: IconChanger2
Voorbeeld zonder scrollbalk: sanderev66 in 'FILENOX @ tweakblogs.net: IconChanger2'
Beide versies in 1 post: Wiethoofds meuk en 'overige': Uitschakelen Caps Lock (en Insert)
Hier viel me in de CSS op:
Ook de [cmd]-tag met een enkele regel wordt keurig twee van gemaakt in IE en FF. En met meerdere regels wordt er ook gewoon 1 extra toegevoegd.
Voorbeeld enkele regel: Wiethoofds meuk en 'overige': Eén verkeerde klik....
Voorbeeld meerdere regels: Wiethoofds meuk en 'overige': XP en Robocopy
Hier merkte ik ook op in de css:
Haal je die weg, klopt ie ineens weer wel.
Bij [code]-blokken loopt het 'numbers' gedeelte aan de linkerkant keurig door en rechts een lijntje naar beneden als alles precies in het blok past.. IE6 doet een code-blok met scrollbalk wel goed, maar IE8 doet net als FF de scrollbalk een regel te laag.
Voorbeeld met scrollbalk: FILENOX @ tweakblogs.net: IconChanger2
Voorbeeld zonder scrollbalk: sanderev66 in 'FILENOX @ tweakblogs.net: IconChanger2'
Beide versies in 1 post: Wiethoofds meuk en 'overige': Uitschakelen Caps Lock (en Insert)
|
Hier viel me in de CSS op:
Cascading Stylesheet:
Haal je die weg, klopt ie ineens weer wel.1
2
3
| table.phphighlight td.phphighlightcode div { padding-bottom:16px; } |
Ook de [cmd]-tag met een enkele regel wordt keurig twee van gemaakt in IE en FF. En met meerdere regels wordt er ook gewoon 1 extra toegevoegd.
Voorbeeld enkele regel: Wiethoofds meuk en 'overige': Eén verkeerde klik....
Voorbeeld meerdere regels: Wiethoofds meuk en 'overige': XP en Robocopy
|
Hier merkte ik ook op in de css:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| div.cmd { padding-bottom:16px; } |
Haal je die weg, klopt ie ineens weer wel.