Gratis telefoons onder Processor en Geheugen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Mischien dat ik er overheen lees ergens in een plan, aankondiging of topic maar als ik bv naar deze link ga en kijk onder Processor en Geheugen, staat er dit:
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/6353/capturemh.png

Waarom staat daar Gratis telefoons?

En onderaan staat dit:
Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/2514/capturele.png

EDIT: Het is ook bijvoorbeeld bij deze telefoon

[ Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 16-10-2009 15:54 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

lol. En 70 per maand is nou niet bepaald gratis trouwens ;)

zal wel ergens bij abbo overzicht horen, gratis bij abbo's vanaf 70.- (wat een geld btw!)

[ Voor 44% gewijzigd door J2pc op 16-10-2009 15:51 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De telecom-categorieen in de pricewatch zijn een beetje een hack van de gewone pricewatch, de kolommen die aangeven hoeveel combinaties van toestellen en abonnementen en hoe veel een telefoon per maand kost enzo zijn zgn virtuele specificaties (net als de gb/euro van harde schijven).
Dat heeft ook gelijk als gevolg dat ze dus bij die "toon alle specificaties"-plek getoond worden, terwijl er op dat moment uiteraard geen specifieke context is waar ze bij horen.

Die 70 euro is idd dat het toestel vanaf dat bedrag gratis is.

Eigenlijk moeten die specificaties gewoon niet getoond worden daar.