[nano 5G] Kan geen muziek terugkopieren naar de computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254377

Topicstarter
Net in het bezit van mijn nieuwe Nano 5G dacht ik, na via Itunes muziek erop te hebben gezet, dat het wellicht verstandig is om deze inhoud ook te kunnen kopieren naar PC.
Ik zie dat er van allerlei software beschikbaar is. Ik heb een flink aantal programma's gedownload op mijn PC.
Soms herkennen ze wel mijn Nano met serienummer maar nooit zie ik mijn lijst met muziek terug en kan dus ook niets kopieren naar PC.
Vroeger had ik Anapod maar dat werkt wel voor mijn oude Nano maar niet met deze.
Heeft iemand het kopieren van muziek met de Nano 5G naar PC al met succes afgerond?
Bedankt voor reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 11:24
Je hebt maar een programma nodig en dat is iTunes. Je voegt simpelweg alles toe in iTunes en synct dan met je iPod. Als je al op de iPod staan, dan kan je in iTunes rechtsklikken op je iPod, en dan kan kiezen voor "aankopen overzetten".

En btw, als je al muziek op je iPod hebt gezet vanaf je pc met iTunes dan staat het natuurlijk al op je pc ;).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel veranderd van "Inhoud van mijn Nano 5G kopieren naar PC lukt niet!" naar "[nano 5G] Kan geen muziek terugkopieren naar de computer", zodat het wat duidelijker is.

Over welk OS hebben we het overigens (Vista? 10.5? Plan 9?)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254377

Topicstarter
Daedalus schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:39:
Heb de titel veranderd van "Inhoud van mijn Nano 5G kopieren naar PC lukt niet!" naar "[nano 5G] Kan geen muziek terugkopieren naar de computer", zodat het wat duidelijker is.

Over welk OS hebben we het overigens (Vista? 10.5? Plan 9?)
Ik gerbruik Vista. Probleem dus dat soms de Nano wordt herkend bij eerder genoemde software: er verschijnt dan het juiste serienummer maar dat er geen items te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 12:44

Padvinder

doet z'n best

Ik snap het niet. Je hebt muziek op je iPod gezet (dus vanaf je PC) en nu wil je die muziek weer terugkopieren naar je PC? Lijkt me redelijk zinloos, aangezien de muziek al op je PC staat? Of zie ik het verkeerd?

Of wil je de muziek overbrengen van de ene naar de andere PC? Dat kan ook via je nano, maar dan moet je 'm als USB massaopslagapparaat gebruiken (vinkje aanzetten in iTunes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

Padvinder schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:33:
<KNIP>
Of wil je de muziek overbrengen van de ene naar de andere PC? Dat kan ook via je nano, maar dan moet je 'm als USB massaopslagapparaat gebruiken (vinkje aanzetten in iTunes).
is die functie er ook voor iphone ik kan het namelijk nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345622

Dag, heb met belangstelling de mailwisseling over dit topic gevolgd. Geldt de optie 'vinkje aanzetten voor iPod als USB-device' ook als oplossing wanneer je via je iPod content van library x op pc a wilt kopiëren naar library y op pc b? Ik hoor graag.

Patrick
Pagina: 1