Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ongeveer 1.5 week heb ik problemen met 3G (zowel bellen als internetten) in het gehele centrum van Utrecht.

Enkele maanden geleden was dit probleem alleen nog maar beperkt tot het stationsgebied. Het heeft ruim 5 maanden geduurt voordat dit probleem was opgelost.

Ongeveer 2 maanden later kan ik nergens in het gehele centrum nog gebruik maken van 3G. Ik heb wel vol signaal, maar bellen of internetten is onmogelijk. Ik ben geforceerd om 2G in te stellen op mijn toestel om er alsnog gebruik van te kunnen maken.

Zijn er meerdere mensen in Utrecht die dit probleem op dit moment ook hebben? Er loopt van mij nog steeds een case bij T-Mobile met betrekking tot 3G problemen in Utrecht, dus wellicht lijkt het mij handig als anderen die dit probleem ook ervaren telefonisch contact opnemen met T-Mobile om dit ook aan te kaarten, want ik wordt er een beetje ziek van dat 3G er iedere keer weer uitknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Ik heb er bar weinig verstand van, maar gisteren even geprobeerd:
Halverwege Steenweg, buiten, even mobiel (Nokia E52) geinternet. Eerst naar een of andere flitsers-wegsite, toen gaf de display geen 3G of zo aan. Daarna nu.nl opgevraagd en daarbij gaf het display het '3.5G' symbool. Lijkt dus wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels contact gehad met de T-Mobile Klantenservice, en ben even langs een T-Mobile Shop gelopen.

Beide geven aan dat er op dit moment +/- 5 3G masten down zijn in het centrum van Utrecht. Ter compensatie krijg ik 2 maanden 50% korting op mijn rekening.