Ik heb een template gemaakt van een project. Als ik vanhier vertrek dan opent er zich een standaard project. Het project geeft ook geen errors als ik deze wil builden.
Echter als ik de website wil uitvoeren dan krijg ik de volgende fout boodschap:
Het probleem situeert zich in Regel1 bij Inherits. Hier blijft de applicatie naam staan van wat ik gebruikt heb om de template aan te maken. Deze zou moeten veranderen in de naam die ik voor het nieuwe project heb gekozen.
Weet iemand hoe ik dit kan forseren?
Echter als ik de website wil uitvoeren dan krijg ik de volgende fout boodschap:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Parser-fout Beschrijving: Er is een fout opgetreden bij het parseren van een bron die vereist is om aan deze aanvraag te voldoen. Raadpleeg de volgende details van deze parser-fout en pas het bronbestand waar nodig aan. Parser-foutbericht: Kan het type Test_applicatie.MasterPage niet laden. Fout in bron: Regel 1: <%@ Master Language="VB" AutoEventWireup="false" CodeBehind="MasterPage.master.vb" Inherits="Test_applicatie.MasterPage" %> Regel 2: <%@ Register TagPrefix="phl" TagName="menu" Src="~/UserControls/Menu/Menu.ascx" %> Regel 3: |
Het probleem situeert zich in Regel1 bij Inherits. Hier blijft de applicatie naam staan van wat ik gebruikt heb om de template aan te maken. Deze zou moeten veranderen in de naam die ik voor het nieuwe project heb gekozen.
Weet iemand hoe ik dit kan forseren?