Draadloos netwerk beperken

Pagina: 1
Acties:

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
Situatie:

verschillende laptops via draadloos netwerk verbonden voor intern netwerk via het WZC in windows XP

Probleem:

er zijn meerdere draadloze netwerken maar ik wil instellen dat de gebruikers alleen met het netwerk kunnen verbinden dat ik heb ingesteld. Is dit uberhaupt mogelijk in windows XP?

Het wachtwoord veranderen van het netwerk waar de gebruikers geen toegang tot mogen hebben is geen mogelijkheid omdat ik geen toegang tot die router heb. Tevens moeten teveel mensen dan hun opgeslagen wachtwoord weer veranderen.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:30
__REMCO__ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:27:
Situatie:

verschillende laptops via draadloos netwerk verbonden voor intern netwerk via het WZC in windows XP

Probleem:

er zijn meerdere draadloze netwerken maar ik wil instellen dat de gebruikers alleen met het netwerk kunnen verbinden dat ik heb ingesteld. Is dit uberhaupt mogelijk in windows XP?
Voorkeur-netwerk instellen en dan "Verbinden indien in de buurt" (Of iet dergelijks) aanzetten?

• __REMCO__
Tha_T schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:30:
[...]

Voorkeur-netwerk instellen en dan "Verbinden indien in de buurt" (Of iet dergelijks) aanzetten?
voorkeursnetwerk heb ik al ingesteld maar ik wil dat ze uberhaupt niet de mogelijkheid hebben om een ander netwerk te kunnen instellen.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:30
__REMCO__ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:54:
[...]

voorkeursnetwerk heb ik al ingesteld maar ik wil dat ze uberhaupt niet de mogelijkheid hebben om een ander netwerk te kunnen instellen.
Mja, dan de toegang tot de Control Panel afschermen als je dat niet wil imho

• __REMCO__
Tha_T schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:05:
[...]

Mja, dan de toegang tot de Control Panel afschermen als je dat niet wil imho
dan kan je altijd nog via het icoontje van WZC in de taakbalk langs de klok met de rechtermuisknop de draadloze netwerken laten zien