Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Allen,

binnen 2 weken zitten wij in Nieuw-zeeland en op vraag van enkele collega's/vrienden ben ik dan toch op zoek gegaan naar een makkelijke/beste(?) manier om een eventuele blog te starten welke ik dagelijks kan aanvullen vanaf de blackberry.

Ikzelf heb een BIS abonnement maar vanuit Nieuw-zeeland kost het 11€/MB bij Mobistar.

Weet er iemand een handige tool/app voor de blackberry om te bloggen? Zelf heb ik al de wordpress tool hiervoor gevonden, maar ik heb ook geen idee hoeveel dataverkeer (enkel tekst!!!!) een blog zal gebruiken.

Blijkbaar gaat wordpress app van alles ophalen als je verbinding maakt, maar ik heb bv. geen behoefte om 2 MB kwijt te zijn door enkel verbinding te maken.

Any thoughts?

Bijkomende vraag: Ik betaal nu X € elke maand voor mijn BIS abonnement met X dataverkeer. Wordt dit sowieso aangerekend vanuit Nieuw-zeeland of enkel wanneer ik over de toegestane limiet kom? Heb totaal geen ervaring met heel het roaming gebeuren enzo :)

[ Voor 15% gewijzigd door dj_vibri op 16-10-2009 08:56 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43
Ik heb de voorwaarden niet gelezen, maar ga er maar rustig vanuit dat het dataverkeer, net zoals belminuten in vele gevallen, worden afgerond. Dan zou elke keer dat je blogt, je zowieso 11 euro kosten ;).
Waarom niet een lokale pre-paid kaart halen?

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
thaan schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:57:
Waarom niet een lokale pre-paid kaart halen?
Omdat ik reeds een BIS abbo heb.... O-)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43
dj_vibri schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:18:
[...]

Omdat ik reeds een BIS abbo heb.... O-)
Waarvan je weet dat de roaming kosten hoog zijn...

Ik denk dat je provider je bijkomende vraag heel goed kan beantwoorden.