Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Een aantal weken terug heb ik van T-Mobile een gloednieuw, vervangend toestel gekregen voor mijn iPhone 3G die een aantal problemen vertoonde. Na een weekje met de nieuwe iPhone 3G die ik gekregen had gespeeld te hebben kreeg ik het probleem dat de telefoon voortdurend denkt dat de oordopjes nog aangesloten zijn. Dit is dus ook wanneer ze helemaal niet aangesloten zijn.

Volgens mijn zoekacties op internet hebben meer mensen last van dit probleem en dit proberen op te lossen door:

- Met alcohol de 3.5mm jack-ingang schoon te maken. Dit heb ik zelf niet gedaan omdat dit misschien weer Apple laat zien dat er vocht in het toestel is.
- Heel vaak achter elkaar de oordopjes aansluiten en er weer uithalen. Dit heb ik zelf ook heel vaak gedaan, soms met succes maar soms is het zelfs zo dat na een paar uur hij opeens weer denkt het geluid naar de oordopjes te versturen. (zonder dat ik deze in die tijd heb aangeraakt)
- Restore. Dit heb ik gedaan, tevergeefs.
- Rebooten. Ook gedaan, geen succes.

Het betreft dus een gloednieuw apparaat teruggekregen van T-Mobile (met nog een jaar garantie) een aantal weken geleden. Ik heb eigenlijk geen zin om weer een aantal weken zonder iPhone te zitten en wil daarom eerst hier vragen of er nog mensen zijn die oplossingen weten die ik nog niet geprobeerd heb.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Zelfde problemen heb ik ook gehad, meestal trad het op tijdens het spelen van Wolfestein.
na een tijdje ging het weer weg of wanneer de tel even opnieuw gestart werd. Inmiddels is mijn Iphone helemaal overleden en ligt ie bij de reperateur. wat het probleem was en een echte oplossing heb ik nooid kunnen vinden,
het enige waar ik op kan komen is omdat ik vaak tijdens het spelen de ingang misschien vochtig werd, dit idee werd versterkt omdat ik een keer in de regen stond te bellen en het probleem opeens ook opdook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:13

KoudeAardbei

Moderator

over dat vocht, volgens mij 'verwijder' je met alcohol alleen maar vocht.
i.i.g ik maak logicboards met waterschade schoon met alcohol, en vaak verkleurd het rood weer iets naar wit.

zou er btw mee naar t-mob. shop gaan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door KoudeAardbei op 20-10-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Schopje..

Telefoon gister maar naar de winkel gebracht. Gezien ik hem een tijd geleden tweedehands heb gekocht, en toen het muteknopje er afgevallen was, ben ik al eens bij de T-Mobile shop geweest. Toen is hij vervangen door een gloednieuw model zonder enige problemen.

Doordat ik hem tweedehands heb gekocht, en hij al een jaar oud was kon ik hem door T-Mobile simlock-vrij laten maken, zodat ik mijn Vodafone abonnement kan gebruiken. De beste meneer bij de T-Mobile winkel deed daar vorige keer totaal niet moeilijk over, maar dezelfde vroeg deze keer om mijn T-Mobile nummer. Toen ik zei dat ik deze niet had door de bovenstaande reden zei hij dat hij hem niet kon opsturen, of het moest op de naam waarvan ik de telefoon origineel van had gekocht. Na wat aandringen heeft ie het toch maar gedaan.

Dat is weer twee weekjes wachten, zal dan wel weer een nieuw toestel worden. Tegen die tijd post ik wel weer wat.