Monitor wil niet in energy saving mode

Pagina: 1
Acties:

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik heb bij de energy saving opties van Windows XP ingesteld dat mijn monitor na 10 minuten uit moet gaan. Dat probeert hij ook, maar een halve seconde nadat het scherm zwart is geworden, springt hij gelijk weer aan.

Ik heb in de bios al gekeken naar een 'wake on lan' optie of iets dergelijks, maar dat uitzetten maakt geen verschil.

Via de search en Google vind ik alleen topics van mensen wiens monitor ongevraagd uit gaat of die hem juist niet meer aan krijgen als hij in slaapstand zit, maar mijn probleem is precies andersom.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer eens een andere muis. Soms pikt je muis verkeerdelijk kleine bewegingen op, zeker optische muizen doen dat wel eens.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05 09:41
Of een draadloze muis soms? Probleem had ik ook met mijn vorige budget draadloze muis en screensaver etc, de muis en de ontvanger maakten bij geen gebruik even contact met elkaar iedere 2 minuten... Heb nu een draadloze van Logitech die gewoon uitschakelt als je em niet gebruikt en geen problemen meer. Plus wat admiral zegt, sommige optische muizen willen wel eens gaan 'lopen' over het beeld.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Het is een optische én draadloze muis (Logitec).
Goed idee, daar was ik nog niet opgekomen. Ga het eens proberen.