VLC volume boost uitschakelen.

Pagina: 1
Acties:

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 20:11
In VLC heb je de mogelijkheid om het volume tot 400% in te stellen. Dat is heel af en toe wel handig maar voor 99% van de videobestanden die ik heb totaal niet nodig. Het geluid vervormt alleen maar op die manier.

Is het mogelijk een limiet in te stellen zodat ik niet boven de 100% uitkom? Ik heb al in de advanced preferences gekeken maar daar kon ik niets vinden. Ook op google vind ik alleen maar manieren om het volume te boosten, niet om een limiet in te stellen.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25

HaterFrame

Well... Poo came out!

Daar zat ik ook al mee...
Ook in de 64bits beta zit daar helaas geen optie in, nu moet ik eerlijk zeggen dat uberhaupt de 64bits versie niet lekker werkt.

I am the great Cornholio!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Werken de shortkeys hiervoor misschien wel? VLC-volume is te regelen met cmd+up en cmd+down of door te scrollen met de muis (of touchpad).

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Wat ik ondervonden heb ik dat als je het volume insteld op een bepaalde waarde in de opties, de speler automatisch niet verder gaat dan dit volume (dit was voorheen maar 80% zelfs vandaar dat ik de optie heb moeten opzoeken), dit werkt dan niet neem ik aan? Overgens veranderd de stand van de volume knop niet als je slechts het Windows volume aanpast (gebruik dit dan als volume regeling)