Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printer hoofdzakelijk voor stickers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

kan iemand me helpen met deze toch wel brandende vraag? Ik wil een printer aanschaffen die hoofdzakelijk gebruikt zal worden om massaal stickers te bedrukken. Het zullen voornamelijk stickers in 3 kleuren (of meer) worden en het is dus belangrijk dat de stickers er mooi uitkomen en dat de printer de goedkoopste oplossing is t.o.v andere soorten printers.

Ik dacht zelf aan een laserprinter (qua duurzaamheid), maar ik weet niet hoe de stickers er dan uit komen te zien. Inkjetprinters bieden weer het voordeel dat de inktpatronen apart verkrijgbaar zijn, maar volgens mij gaat het me dan een fortuin kosten.

Wie kan me helpen?

Met vriendelijke groet,
Total War.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:33

-ET-

Phone Home

Als je naar massaal print werk voor je sticker gaat kijken is het dan niet verstandiger om te kijken naar industriële oplossingen.

Label printers voor de voedsel industrie bijvoorbeeld. Bopack/Zetes is bijvoorbeeld een partij die een hoop in labels en etiketten doet.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28
Vaak gaan printers met stickers de mist in omdat ze bijvoorbeeld door slijtage de stickers er af gaan plukken.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Niet om het 1 of ander.. maar je kan beter een duurdere printer nemen, met goedkopere consumables.

Massaal (bulk) + goedkoop == duurkoop.

Een Océ printer zou ik dan aanraden, omdat de fuser/drum veel minder warm worden, en de lijmlaag van de stickers niet per vel aan elkaar blijven plakken.

Bel anders eens KN uit Badhoevendorp, en leg het daar eens voor, ik heb goeie ervaringen met hun, en de service is ook perfect. Op basis van lappen per tik (A4 vel) krijg je de consumables er nog voor nop bij, en bij storingen komen ze ook erg vlot.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
-ET- schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:27:
Als je naar massaal print werk voor je sticker gaat kijken is het dan niet verstandiger om te kijken naar industriële oplossingen.

Label printers voor de voedsel industrie bijvoorbeeld. Bopack/Zetes is bijvoorbeeld een partij die een hoop in labels en etiketten doet.
Helaas geen optie, aangezien de content voor sommige mensen vrij heftig kan zijn en niet alle bedrijven hiermee akkoord gaan...
RaZ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:30:
Niet om het 1 of ander.. maar je kan beter een duurdere printer nemen, met goedkopere consumables.

Massaal (bulk) + goedkoop == duurkoop.

Een Océ printer zou ik dan aanraden, omdat de fuser/drum veel minder warm worden, en de lijmlaag van de stickers niet per vel aan elkaar blijven plakken.

Bel anders eens KN uit Badhoevendorp, en leg het daar eens voor, ik heb goeie ervaringen met hun, en de service is ook perfect. Op basis van lappen per tik (A4 vel) krijg je de consumables er nog voor nop bij, en bij storingen komen ze ook erg vlot.
Een Océ printer dus, ik zal eens kijken. Zijn die ook in "klein" formaat beschikbaar? Ik kamp namelijk met ruimtegebrek..

In welke prijscategorie praten we dan als ik vragen mag?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het zijn industriele bulk printers... Uitgaan van rond de 100.000 vel A4 per maand.

Die printers zijn dus ovegens een 3-4 meter bij 1 meter....

Maar 'masaal' is dus niet wat ik van masaal verwacht...

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:02:
Het zijn industriele bulk printers... Uitgaan van rond de 100.000 vel A4 per maand.

Die printers zijn dus ovegens een 3-4 meter bij 1 meter....

Maar 'masaal' is dus niet wat ik van masaal verwacht...
Nee klopt, ik bedoelde eigenlijk meer 4000 stickers per 3 maanden. Wat zou dan een uitstekende optie zijn?
Pagina: 1