Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bereik draadloze muis/toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb thuis een draadloze muis van Logitec, een van de instappers. Wat me opviel is dat het bereik slechts 1,5meter is. Als ik eenmaal iets verder van mijn bureau gaat dan werkt deze al niet meer, de dongle aan de voorkant aansluiten helpt ook niet echt veel.
Ik was van plan om een pc in de woonkamer neer te zetten naast de tv. Ik wil een draadloze muis en toetsenbord aanschaffen om zo op de bank/salontafel de pc te kunnen bedienen. Echter is de afstand ruim 5meter van TV naar bank. Ik heb even gekeken welke sets er beschikbaar zijn, maar durf eigenlijk niet 123 aan te schaffen nadat ik die 1,5meter bereik van mijn logitec muis zie. Een bluetooth zal beter bereik hebben denk ik, maar probleem is dat ze zo kostbaar zijn.

Iemand die mij een set kan aanbevelen:
-Muis geschikt voor L en R handige
-Normale toetsenbord, dus geen curves erin
-Gewone toetsen erop, dus geen vlakke/platte toetsen.
En aller belangrijkste, goed bereik.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 21:03

LieveNiels

On Fire

Ik weet niet wat voor setje je hebt, maar ik heb de e-110 van Logitech. Volgens mij het allergoedkoopste setje van Logitech. Mijn muis haalt 7 meter, mijn toetsenbord haalt eerder 10 meter, waarbij ik ook gewoon een verdieping lager kan gaan zitten. Gaat gewooon dwars door muren heen.

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Nee ik heb alleen een draadloze muis nu in de compkamer. Ik had de reviews ook gelezen van de 110. Maar er was iemand die niet verder dan 1,5 meter kwam met het bereik. Terwijl de reviewer ook zulke goede bereik had als jij. Hm... heb je een grote ontvanger of een usbdongle bij dit setje? Ik vermoed dat mijn muis dezelfde is als die uit dat setje.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 21:03

LieveNiels

On Fire

Ik heb een ontvanger in de vorm van een soort muis die bedraad naar de ps2 poorten gaat. Hij is trouwens al een aantal jaar oud.