Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mail office 2003 terug zetten

Pagina: 1
Acties:

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11 15:23
Nadat mijn moederbord stuk was heb ik windows opnieuw moeten installeren omdat er een nieuwe moederbord in is gekomen. Alles draait weer maar ik heb 1 probleem, mijn mail. Ik gebruik Microsoft Outlook 2003 en de harde schijf waar mijn oude windows op staat heb ik als 2e harde schijf aangesloten zodat ik bij alle data kan, zo heb ik al mijn documenten ook weer terug kunnen zetten.

Weet iemand waar ik de data van mijn mail kan vinden en hoe ik alles weer terug kan zetten in mijn nieuwe windows incl email, adressen en acounts , evt kan ik die acounts er zelf ook opnieuw in zetten, de mailtjes zijn het belangrijkst. Ik weet dat het mogelijk is, heb het ooit eens eerder gehad maar ik zou echt niet meer weten hoe dat moet.

Alvast bedankt voor de reacties

Verwijderd

Zit er niet gewoon een importfunctie in Outlook?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:41
In Outlook die niet naar een Exchange-server connecteert, wordt alles in een .pst-file gezet.
Meestal staat die gewoon onder je user-profiel (c:\documents and settings (xp) of c:\users (vista)

Als je terug Outlook hebt in je nieuwe install, kan je die pst gewoon via Control Panel - Mail als je data-file configureren en heb je al je mails en contacts terug.

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11 15:23
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:51:
Zit er niet gewoon een importfunctie in Outlook?
Dat snap ik maar ik kan natuurlijk niet meer in mijn oude windows komen
Fire69 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:55:
In Outlook die niet naar een Exchange-server connecteert, wordt alles in een .pst-file gezet.
Meestal staat die gewoon onder je user-profiel (c:\documents and settings (xp) of c:\users (vista)

Als je terug Outlook hebt in je nieuwe install, kan je die pst gewoon via Control Panel - Mail als je data-file configureren en heb je al je mails en contacts terug.
Bedankt voor je tip, ik heb het al opgelost, even harde schijf lopen zoeken en bestand overschreven, dus opgelost!

Verwijderd

ewal schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:48:
Dat snap ik maar ik kan natuurlijk niet meer in mijn oude windows komen
Is dat nodig dan? Je zegt dat je bij de data kunt. Dus gewoon de file importeren.