Nadat mijn moederbord stuk was heb ik windows opnieuw moeten installeren omdat er een nieuwe moederbord in is gekomen. Alles draait weer maar ik heb 1 probleem, mijn mail. Ik gebruik Microsoft Outlook 2003 en de harde schijf waar mijn oude windows op staat heb ik als 2e harde schijf aangesloten zodat ik bij alle data kan, zo heb ik al mijn documenten ook weer terug kunnen zetten.
Weet iemand waar ik de data van mijn mail kan vinden en hoe ik alles weer terug kan zetten in mijn nieuwe windows incl email, adressen en acounts , evt kan ik die acounts er zelf ook opnieuw in zetten, de mailtjes zijn het belangrijkst. Ik weet dat het mogelijk is, heb het ooit eens eerder gehad maar ik zou echt niet meer weten hoe dat moet.
Alvast bedankt voor de reacties
Weet iemand waar ik de data van mijn mail kan vinden en hoe ik alles weer terug kan zetten in mijn nieuwe windows incl email, adressen en acounts , evt kan ik die acounts er zelf ook opnieuw in zetten, de mailtjes zijn het belangrijkst. Ik weet dat het mogelijk is, heb het ooit eens eerder gehad maar ik zou echt niet meer weten hoe dat moet.
Alvast bedankt voor de reacties