Problemen met installatie windows updates op windows vista.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Ik heb problemen met het installeren van welke update dan ook op windows vista. Hier mijn probleem verder uitgewerkt:

Bij het installeren van fifa 10 moest ik eerst "c++ 2008 redistributable" downloaden en installeren, maar deze gaf de error "1935". Op verschillende forums was mij aangeraden eerst SP1 te downloaden, wat nog niet op mijn pc staat. Dit probeerde ik maar ik krijg telkens de melding dat het installeren niet is voltooid. Toen werd ik doorgestuurd naar het downloaden van windows installer 4.5 redistributable, wat dezelfde melding gaf (ik heb bij deze installaties wel rekening gehouden met het feit dat mijn pc 32-bit is).

Kan iemand me alstublieft verder helpen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry c++ 2008 redistributable = c++ 2005 redistributable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Run as administrator van de setup geprobeerd?

En ga eens op zoek naar een installatie log file/event en de exacte foutmeldinging. Als je deze zelf gegoogled heb ook deze exacte melding graag posten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik kon geen concreet voorbeeld vinden vandaar dat ik het geheel maar heb overgetyped:

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable.

Error 1935.Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het onderdeel
Microsoft.VC80.OpenMP.type="win32".version="8.0.50727.42".publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b".processorArchitecture="x86"
Zie Help en ondersteuning voor meer informatie.

hoop dat je er iets mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry ja als administrator al geprobeerd, werkte niet. Ik krijg dezelfde error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik ga je meer werk geven.

[google=error 1935]

Levert met name op:

http://blogs.msdn.com/ast...ve/2004/11/10/255346.aspx

Met name de loglfile die in %TEMP% (je temprary directory) wordt gemaakt.

met wat trouble shooting hints.'

Verder de opmerking dat file acces problemen vaak komen door virussen, of te strict ingestelde anti-virus.

/PS als je zelf de laatste post in je topic hebt het verzoek te editen ipv je topic te kicken. staat vast in beleid, wat we niet op prijs stellen

[ Voor 22% gewijzigd door leuk_he op 15-10-2009 18:49 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijder deze map eens:

C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\*.*

Verkenner ziet de map niet, maar 7-zip ziet hem wel. Hiermee haal je alle updates die in stage staan weg. De updates zelf die daar staan zijn al geïnstalleerd, dus het verwijderen van heel die directory lost veel problemen op :)

PS: Dit is Windows 7. Ik meen dat onder Vista het dezelfde map is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:48:
Verwijder deze map eens:

C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\*.*

Verkenner ziet de map niet, maar 7-zip ziet hem wel. Hiermee haal je alle updates die in stage staan weg. De updates zelf die daar staan zijn al geïnstalleerd, dus het verwijderen van heel die directory lost veel problemen op :)

PS: Dit is Windows 7. Ik meen dat onder Vista het dezelfde map is!
Het lijkt mij beter om eerst eens te kijken wat foutmeldingen er komen in, zonder een oorzaak te weten de SoftwateDistribution te verwijderen of onderdelen daarvan, misschien is dat wel helemaal niet de oplossing.Beetje kip zonder kop achtig. Ook is wel handig om te vermelden dat je eerst de Windows Update service moet stoppen voordat je de SoftwareDistribution folder verwijderd of onderdelen daarvan.
C:\WINDOWS\Windowsupdate.log
Dit is namelijk de log van Windows Update.

Hier ook een handig artikel van Tony Krijgen over hoe je Windows Update moet troubleshooten, staan veel handige tips in:
Microsoft Windows Update Troubleshooting (NL)

[ Voor 55% gewijzigd door Turdie op 15-10-2009 19:13 ]

Pagina: 1