Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• musicer
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-08 11:21

musicer

Press any key to continue....

Topicstarter
Ik heb een microset van JVC (UX-G37) die ik ook gebruik als wekker. Nou heb ik sinds kort mijn pc op de "line in" ingang van deze set aangesloten, maar nu gaat hij als de wekker af gaat altijd naar de line ingang ipv den FM-tuner terwijl ik wel FM heb ingesteld bij het alarm. Ik haal nu elke avond de kabel er uit zodat het wel werkt, maar ik wil nu een philips streamium netwerkspeler er op aansluiten, maar dan moet de kabel er wel altijd in zitten.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

• Killer
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:11

Killer

Hatseflats!

Misschien een simpel schakelaartje ertussen zetten, zodat hje de verbinding eenvoudig kunt verbereken zonder de kabel te hoeven verwijderen?

Zoiets bijvoorbeeld (de tweede in het rijtje van 3):

http://www1.conrad.nl/scr...&p_catalog_max_results=20

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• musicer
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-08 11:21

musicer

Press any key to continue....

Topicstarter
Ik heb het probleem alleen ook wel eens als er helemaal geen signaal op de kabel staat. Bovendien zou ik het heel graag allemaal met alleen afstandsbedieningen willen aanzetten/uitschakelen/omzetten, omdat je anders aan het heen en weer lopen blijft.

musicer wijzigde deze reactie 15-10-2009 17:12 (7%)

• Killer
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:11

Killer

Hatseflats!

Tschjaaa, dan zou ik het ook niet weten. Blijkbaar schakelt de set automatisch naar de AUX bij aanzetten als er een stekker inzit. Niets aan te doen, buiten binnenin de set gaan zitten aanpassen, maar dat lijkt mij redelijk ondoenlijk.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True