Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Draadloze presentatie muis + toetsenbord set?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een draadloze presentatie set (muis die ook in de lucht werkt, net als de Gyration muizen en een draadloos toetsenbord). Ik moet deze beide op 1 usb poort kunnen aansluiten, een setje dus.

Tot nu toe heb ik deze sets alleen van Gyration kunnen vinden en laat die nu net niet samenwerken met onze endpoint security van Checkpoint. Ik ben dus op zoek naar een willekeurig ander merk met dezelfde mogelijkheden.

Het is wel voor in de boardroom, het moet dus een beetje fatsoenlijke set zijn. Weet iemand zo een set en dus niet van Gyration?

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48

SA007

Moderator Tweaking
Hoe bedoel je niet samenwerken?

Storen ze op elkaar?

De WiiMote van de Wii kan je ook op je computer aansluiten, daar zitten dezelfde soort sensors in als de gyration.
De Wiimote werkt via bluetooth, als je dat in de huidige computer hebt kan dat best. Anders een bluetooth toetsenbordje erbij en de usb poort opvullen met een usb->bluetooth dongle

Verwijderd

Topicstarter
SA007 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:13:
Hoe bedoel je niet samenwerken?

Storen ze op elkaar?

De WiiMote van de Wii kan je ook op je computer aansluiten, daar zitten dezelfde soort sensors in als de gyration.
De Wiimote werkt via bluetooth, als je dat in de huidige computer hebt kan dat best. Anders een bluetooth toetsenbordje erbij en de usb poort opvullen met een usb->bluetooth dongle
Bedankt voor je reactie.
De reden dat de Gyration niet werkt is omdat deze simpelweg niet goed gezien wordt door endpoint security en het dan dus niet doet. Aangezien het niet is toegestaan om pc's uit te sluiten van de beveiliging werkt dat dus niet.

Een Wiimote kan ik natuurlijk niet mee aankomen bij de directie, dat krijg ik er niet door. Op zich heb ik hoe dan ook slechte ervaringen met bluetooth: slecht bereik, continue opnieuw connecten, veel driver issues...

@Nielson: BT is op zich een optie, maar deze muis heeft bijvoorbeeld niet de motion sensors zoals de Gyration. Dus ze kunnen niet vrij rondlopen en de cursor bewegen.

Er moet toch nog een bedrijf zijn dat producten maakt die gelijkwaardig zijn aan die van Gyration?