Toon posts:

[HDD] Boot disk failure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds vanochtend krijg ik een bootdisk failure wanneer ik mijn pc opstart. Dit terwijl ik gisteren nergens last van heb gehad en mijn pc gewoon op de normale manier heb afgesloten.

In de bios is mijn hdd niet meer zichtbaar. Ik heb een Maxtor STM31000528AS van zo'n 3 maanden oud, waar ik, zoals je van een nieuwe hdd hoort te verwachten, nog nooit problemen mee heb gehad.

Ik heb de kabels gecontroleerd en deze waren allemaal correct aangesloten.

Zou iemand mij de oplossing voor dit probleem kunnen vertellen?

Alvast bedankt.

Rogier.

ps. ik maak gebruik van Windows XP

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Spint 'ie wel op? Doet hij het in een andere PC (iig opspinnen)? Is op beiden het antwoord nee : kapot.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat doet hij.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Andere PC tot je beschikking?

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04-2025
Sluit hem eens aan op een andere pc en kijk of die hem wel detecteert. Zo kan je uitsluiten of het je HDD of je moederbord is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen andere pc tot mijn beschikking :(

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je geen vrienden dan? :P :>

Je kunt het ook proberen met een diagnostics tooltje van de fabrikant. Vaak werken die met een bootable cd oid waarmee je je hdd kunt testen.

Maarrem, je typt dit nu ook op een andere pc neem ik aan?

edit:
@hieronder: Ah ok, dan zou ik de tools die je nodig hebt wel even downloaden voor je naar huis gaat ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Mad Marty op 15-10-2009 17:27 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu op mijn werk, neem aan dat die niet op prijs stellen dat ik even m'n pc open schroef ;)

Ik ga jullie suggesties proberen als ik thuis ben, en zal zsm verslag uitbrengen
Pagina: 1