Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Twee problemen met FF onder Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege mijn nieuwe laptop zit ik opgescheept met Vista, en zit met twee problemen:

1) Ik kan met Firefox geen binaries opslaan; elke locatie wordt geweigerd
2) Ik kan vanuit Firefox geen tekst en afbeeldingen kopiëren. Paste werkt gewoon niet, niet in andere FF-tabbladen en ook niet in andere applicaties

Beide problemen doen zich niet voor als ik Opera gebruik, dus het probleem zit niet uitsluitend in mijn Vista-instellingen. Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen? Ik gebruik geen FF-plugins en heb een recente versie geïnstalleerd.

dank,
Niels

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:09
Kwam onderstaand tegen toen ik hetzelfde probleem had, en dit loste het op voor mij:

1. Close Firefox
2. Locate the file downloads.rdf which should be somewhere along these lines:

C:\Documents and Settings\YOUR_OWN_USERNAME\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\SOME_RANDO…

3. Rename downloads.rdf to xdownloads.rdf
4. Start Firefox

Hierna maakt firefox als het goed is een nieuwe xdownloads.rdf aan waarmee je zou moeten kunnen downloaden.

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 15:29
Werkt dat ook onder XP?

http://serve.infoteur.nl

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:09
C:\Documents and Settings\ <-- is XP van vista/win7 is C:\users, en sorry topicstarter voor jou geld onderstaand:

C:\Users\YOUR_OWN_USERNAME\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\SOME_RANDO…

[ Voor 25% gewijzigd door HouseQ op 22-10-2009 22:00 ]