Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] kan geen standaardprinter instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit al weken met een vervelend probleem die ik na hele speurtochten op het internet maar niet opgelost kan krijgen.
Wat is het geval:

Op een laptop met Vista Business kan er onder één bepaald profiel van een gebruiker geen standaarprinter ingesteld worden. Bij het afdrukken vanuit bijv. Word is het afdrukvenster leeg. Weliswaar kan er daar wel een printer gekozen worden, maar het afdrukken van PDF kan dan weer niet. PDF kan dus niet afgedrukt worden.
Printer al meerdere malen geïnstalleerd. Reeds bij de installatie wordt dan al aangegeven dat de printer niet als standaard geïnstalleerd kan worden. Reeds verschillende printers geprobeerd. Helaas.
Maken we op dezelfde laptop van een ander profiel gebruik, dan is er geen enkel probleem.
Heb daarom het "dwarse" profiel opnieuw aangemaakt. Ook dit biedt weer geen oplossing.
Kortom ik heb geen enkel idee meer. Hoop dat er hier iemand nog een idee heeft. Anders wordt het toch maar de hele laptop opnieuw installeren.

Alvast hartelijk voor de reacties.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat voor printer(s) praten we over en gebruik je vendor of Vista drivers?

[ Voor 35% gewijzigd door BtM909 op 15-10-2009 14:09 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:08:
Wat voor printer(s) praten we over en gebruik je vendor of Vista drivers?
We hebben het hier over 2 Canon netwerkprinters (copiërs), met de originele Vista-drivers vanaf de installatie-cd.