Toon posts:

Zal dit celeron-systeem werken???

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hé mede-tweakers,

Ik ben heel geleidelijk mijn p166-systeem aan het upgraden, en nu heb ik jullie advies nodig. Ik wil namelijk kopen:

-Abit BF6
-celeron366/400
-64MB sdram 133
-nieuwe atx-kast+voeding

Zal dit met de overige componenten wel helemaal goed werken?/zijn er bekende problemen in combinatie met de overige componenten?

-WD Caviar 2,1GB HDD
-SB AWE32
-3com netwerkkaart ISA
-S3 virge 4MB PCI
-Helios VoodooII 12MB

Thanxz

Verwijderd

Ik kan niet zo iets bedenken wat problemen zou moeten geven. Wel 1 vraagje:
Waarom sdram133 ?? Een Celly draait op 66MHZ. Daar ga je natuurlijk iets aan doen ;) , maar je zal de boel toch niet op 133MHZ zetten?? (Wel leuk voor je als het zou lukken natuurlijk)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
kzou alleen 100 mhz sdram nemen is 100,- goedkoper, tenzij een upgarade naar coppermine/willamette maar passen die wel in BF6? nu 133 kope is geen procentje sneller dan 66 mhz

Verwijderd

Natuurlijk neemt ie 133 Mhz ram , is zeker geen 100 piek duurder . Scheelt hooguit 25 piek en je kunt dan tenminste ook upgraden naar een Coppermine zonder dat je problemen krijgt met je geheugen .

Verwijderd

Topicstarter
Nou, kijk.
Mijn filosofie is "be prepared".

Ik koop nu pc133, zodat ik later, als ik andere proc ofzo koop, niet weer nieuw geheugen moet kopen.
Daarnaast is pc133 maar Fl 1,= duurder dan pc100 geheugen bij www.depcwinkel.nl

Er kan trouwens, bij de weg, ook een P3 550E op de plank gezet worden (=lekkere overklokker). Is wel relaxe processor voor later! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk!!!!!!

Peejee snapt 't :) :) :)
Pagina: 1